Lancer
Realisti
Et oo vieläkään oppinut käyttämään noita?- suomalaiset ovat rauhallasia (ilman viinaa)
- kesämökki
EDIT: mites mul toi peukku alaspäin -juttu tohon tuli?
houston, we have a roplem
Et oo vieläkään oppinut käyttämään noita?- suomalaiset ovat rauhallasia (ilman viinaa)
- kesämökki
EDIT: mites mul toi peukku alaspäin -juttu tohon tuli?
houston, we have a roplem
Kerro mulle valtio jonka kansalaiset eivät noita mainitsemiasi asioita tee.I know,impossibleNo voi olla tai sitten ei. Voi noista muistakin sanoa noin.
Mua on jo vähän aikaa askerruttanut,että mikä vittu on nyyppä?Suomalaiseksi kansanluonteeksi voidaan myös laskea se, että Etelä-Karjalaiset on kaikki järjestään (tai järjettömyyttään) NYYPPIÄ!:ahem:
Katsoin taas peiliin. Ei pidä paikkaansa. Paitsi pakon edessä.Väkivaltaisuus.
Soon Dominicin mukaan Pietari.Mua on jo vähän aikaa askerruttanut,että mikä vittu on nyyppä?
Ei ole vittu, eiMua on jo vähän aikaa askerruttanut,että mikä vittu on nyyppä?
No tulipas tästä nyt ongelma teitille.Kerro mulle valtio jonka kansalaiset eivät noita mainitsemiasi asioita tee.I know,impossible
No, mielummin teiti, kuin nyyppä.:frank:No tulipas tästänyt ongelma teitille.
Siis sama kuin NOOB!!! jota skidit huuta nettipeleissäEi ole vittu, ei
Nyyppä (newbie) = aloittelija.
Olen kuullut kyllä,että suurin osa ei ajaisi karvojaan,mutta tuo oli kyllä uusi kliseeNää ikuiset kliseet huonosta tai hyvästä itsetunnosta, kateudesta ja urheiluhulluudesta, jotka ei pidä yhtään enempää paikkaansa kuin se, että ranskalaisnaiset ei pese vittuaan.
Eli et tajunnut jujua mikä mun vertauksessa oli. Plääh. Pitää terävöityä.Olen kuullut kyllä,että suurin osa ei ajaisi karvojaan,mutta tuo oli kyllä uusi klisee
Kyllä mä ymmärsin että sun pointtisi oli se,että ei ole oikeastaan olemassa kansanpiirteitä,koska kaikkia mainittuja asioita esiintyy maailmanlaajuisesti.Eli et tajunnut jujua mikä mun vertauksessa oli. Plääh. Pitää terävöityä.
Siun olisi pitänyt sanoa "siule", eikä "teitille".No tulipas tästä nyt ongelma teitille.
Sattuiko kaikki luonteenpiirteet kohdalle, kun noin hermostuit?Nää ikuiset kliseet huonosta tai hyvästä itsetunnosta, kateudesta ja urheiluhulluudesta, jotka ei pidä yhtään enempää paikkaansa kuin se, että ranskalaisnaiset ei pese vittuaan.
Sattui. Ohi.Sattuiko kaikki luonteenpiirteet kohdalle, kun noin hermostuit?