Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Tai voi se olla mää-keskustelukin....suomalaiset tykkää keskustella itsestään (=kehua tai säälitellä tms.).:ahem:Small talk = sää-keskustelu
Tai voi se olla mää-keskustelukin....suomalaiset tykkää keskustella itsestään (=kehua tai säälitellä tms.).:ahem:Small talk = sää-keskustelu
USA ei ole maan asukas, vai viittaatko USAn poliittiseen johtoon?Heidän toimistaan maailman näyttämöllä tämän kuvan saanut,vai eikö sinun mielestäsi USAlla ole epäilyksiä tuntemattomia asioita kohtaan? Koko maa perustuu pelon ja vihan kierteeseen.
:frown: Mikähän minä sitten olen kun olen Etelä-Karjalassa asunut vasta puolisentoista vuosikymmentä? Tuplanyyppä? Nyyppä^2?Suomalaiseksi kansanluonteeksi voidaan myös laskea se, että Etelä-Karjalaiset on kaikki järjestään (tai järjettömyyttään) NYYPPIÄ!:ahem:
Juu, suomalaiset eivat yleensa tykkaa small talkista, sen olen huomannut...Suomessa saa istua julkisissa kulkuvälineissä yksin hiljaa. Ei tarvii sisäänpäin irvistellen väkisin vääntää small talkia tuntemattomille urpoille.
Irvistelyä voi toki tulla, jos menee istumaan jonkun 'vakipaikalle'Suomessa saa istua julkisissa kulkuvälineissä yksin hiljaa. Ei tarvii sisäänpäin irvistellen väkisin vääntää small talkia tuntemattomille urpoille.
Kyllä takana on paljon mehukkaampaa kuin eturivissä. :ahem:Ai niin, peri suomalaistahan on täyttää katsomot yms. takaa, eikä missään nimessä eturiviin mistä näkisi parhaiten. Ja luokissa/auditorioissa myös sama vakipaikkasysteemi.
Suomessa!
No onhan se edelleen olemassa. Tuossa ihan vieressä. Kymmenisen kilometriä on matkaa. Kärsiskö kysyä varsinaista kotipaikkaa tahi kuntaa ?kun olen Varsinais-Suomesta (jota ei enää edes ole) tänne muuttanut
Näin tosiaan on - täällä lännempänä asia on aivan toisin.-Tulojen salailu.
Ei taatusti kerrota paljonko tienataan. Varsinkin jos on samassa työpaikassa ja samoissa työtehtävissä. En kyllä kertoisi itsekäään.
Jostain syystä tuo video johdatti ajatukseni ainakin 80-luvulla vallinneeseen nuorison tapaan viettää juhannusta. Vietin usean juhannuksen eräällä leirintäalueella työtehtävissä.Vastaan kunhan saan pyyhittyä tämän videon mielestäni.
Ennenkin olen nähnyt. Mutta edelleenkin sanon: Voi taivahan Jumala!Vastaan kunhan saan pyyhittyä tämän videon mielestäni.
Valitettavasti me ollaa jo eellä!Kahen litran turpo, pssst, pssst, pssst...
Se taisikin olla läänit tosiaan kun muuttui, eli Turun ja Porin lääniä ei enää ole, vissiin. Loimaa on aikaisempi kotikunta ja nykyään Lappeenranta.No onhan se edelleen olemassa. Tuossa ihan vieressä. Kymmenisen kilometriä on matkaa. Kärsiskö kysyä varsinaista kotipaikkaa tahi kuntaa ?
Noin juu. Eipä ole enään Turun ja Porin lääniä, nyt eletään länsi-Suomen läänissä. Maakunnat ovat sentään kohillaaan.Se taisikin olla läänit tosiaan kun muuttui, eli Turun ja Porin lääniä ei enää ole, vissiin. Loimaa on aikaisempi kotikunta ja nykyään Lappeenranta.