Suomalaiset suosisivat pakkotoimia - Mitä mieltä itse?

Mikä näistä mielestäsi pakkotoimiin

• Raskaana olevat päihderiippuvaiset

Äänet: 19 63,3%
  • Huumeriippuvaiset

Äänet: 12 40,0%
  • Seksuaalirikolliset

Äänet: 16 53,3%
  • Lihavat

Äänet: 4 13,3%
  • Joku muu, mikä + jaska ja Moe

Äänet: 7 23,3%
  • Ei mitään pakkoja

Äänet: 5 16,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    30

Pobeda

Well-known member
Läskit vaarantavat oman terveyden mutta siitä johtuvat sairaudet aiheuttaa raskaat kustannukset yhteiskunnalle. Joko pakkohoitoon tai allekirjoittaa sopimuksen että maksaa itse sairautensa, valitsee vapaasti. Täällä näyttää olevan paljon läskejä.

Myös kaksi ensimmäistä ilman muuta, mutta kolmas on vaikeampi. Pelottaa aina oikeusmurhat, ja muutenkin.

Tee ite parempi:mad:
Niin huonot säännöt foorumilla että en voi tehdä edes huonompaa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vois olla mainio kanssa otsaan ja poskiin tatuoitu TUOMITTU PEDOFIILI tai TUOMITTU RAISKAAJA.
.tai LIHAVA tai TRÖPÖ

tai näiden yhdistelmiä. LIHAVA TRÖPÖ tai TUOMITTU LIHAVA RAISKAAJA TRÖPÖ (tää sopisi vain tosi lihaville)

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Ykkönen sekä kolmonen.

- Jos vakavasti päihderiippuvaisen äidin lapselle on pelastettavissa terve elämä yhteiskunnan pakkotoimilla, niin järkisyillähän tuota on täysin mahdotonta vastustaa.

- Jos seksuaalirikolliseen kohdistetuilla pakkotoimilla estetään häntä tuhoamasta muiden yksilöiden elämää, niin en näe tuossakaan tapauksessa yhteiskunnan pakkotoimissa mitään vastustettavaa.

azly

Well-known member
Minua kiinnostaisi, mitä "pakkohoito" kussakin tapauksessa konkreettisesti tarkoittaisi?

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
jaska ja Moe nyt ensimmäisenä hoitoon, katellaan sitten niitä muita hörhöjä..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minua kiinnostaisi, mitä "pakkohoito" kussakin tapauksessa konkreettisesti tarkoittaisi?
Väli-Suomen sanomalehtien
Sunnuntaisuomalaisen mukaan 79 %
kansasta ajaisi raskaana olevat
päihderiippuvaiset pakkohoitoon
. Lienee ihan katkaisua eristyksissä

Taloustutkimuksella teetetty tutkimus
paljastaa myös, että kuusi kymmenestä
laittaisi narkomaanit ja rattijuopot
vieroitukseen vastoin näiden tahtoa
.

Seksuaalirikollisten lääkekastraatiota
kannattaa noin joka toinen, ja 40 %
määräisi työttömille työvelvoitteen.

Sen sijaan lihavien pakollisen
ravitsemusterapian
tyrmää kolme
neljästä vastaajasta. Kyselyssä oli
mukana 1 008 suomalaista.

Mun mielestä ne oli tuossa lueteltu??:doubtful:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Läskit vaarantavat oman terveyden mutta siitä johtuvat sairaudet aiheuttaa raskaat kustannukset yhteiskunnalle. Joko pakkohoitoon tai allekirjoittaa sopimuksen että maksaa itse sairautensa, valitsee vapaasti. Täällä näyttää olevan paljon läskejä.
Voi vittu mikä kommentti. Pitäisikö sama sopimus tehdä myös alkoholistien, nikotiiniriippuvaisten ja narkomaanien kanssa?

Formulanomi sanoi:
Lihavat ruuhkauttavat myös ruokakauppoja ja yleisiä liikennevälineitä.
Ja tässä toinen. Perusteluja, kiitos.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hörhöjä paljon pahempia ovat hörhöille huumeita myyvät tahot. En vastusta niskalaukausta huumekauppiaille.
Totta!:ahem:

Osta tie! (by the way) Itävallassahan, tuossa sympaattisessa vuoristokylässä nahkahoisuineen;), suunnitellaan että dopingin käytöstä napsahtais 10 vuoden vankeus.:eek!:

Mielestäni oiva keino taistelussa douppia vastaan. Tosin lait pitäisi olla samat joka maassa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Originally Posted by Formulanomi
Lihavat ruuhkauttavat myös ruokakauppoja ja yleisiä liikennevälineitä.
Lihavat vie niin helvatan paljon tilaa (ongelma liikennevälineissä ja kaupan kapeilla käytävillä) ja vie kaikki meitin ruuat kaupasta. Hamstraavat, njotta pysyisivät lihoissa, perk....:mad:

azly

Well-known member
Mun mielestä ne oli tuossa lueteltu??:doubtful:
No joo, niinpä näkyy. En ole ikinä ollut moisissa hoidoissa, siksipä varmaan kysyin. Sitä vaan mietiskelin, että jos raskaana oleva nainen pidetään erossa alkoholista vain raskausajan, niin ei se äidin juopottelu lapselle jatkossakaan varmaan mitään juhlaa ole.

Pobeda

Well-known member
Voi vittu mikä kommentti. Pitäisikö sama sopimus tehdä myös alkoholistien, nikotiiniriippuvaisten ja narkomaanien kanssa?
Mun tekstini oli lievästi provosoiva vastine tässäkin toikissa esitetylle ajatukselle että läski pilaa vain kantajansa terveyden, aivan kuin asia ei siten kuuluisi kenellekään muulle. Jos on oikeuksia ja valtaa, on oltava myös vastuu.

Tuolla pidemmästi ja lisää perusteluja.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Mun tekstini oli lievästi provosoiva vastine tässäkin toikissa esitetylle ajatukselle että läski pilaa vain kantajansa terveyden, aivan kuin asia ei siten kuuluisi kenellekään muulle. Jos on oikeuksia ja valtaa, on oltava myös vastuu.
Mä lupaan, että jos mua tarttee joskus lääkitä tai hoitaa läskieni takia, niin en ainakaan sun verorahoja siihen huoli.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Otan mielelläni vastaan korvamerkittyjä verorahoja mihin tahansa leikkaukseen. Voin myös ryypätä ne vaikka Pietarin iloksi.