Suomalaisten tulevaisuus F1:ssä

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Törni sanoi:
No sano nyt sitten kenestä ihmeestä puhuit? En ole minäkään ennen nähnyt puheena olevaa suoritusta missään.
No olen nähnyt useampaan otteeseen nuorempana helikopterin pyörittelijöitä sekä baareissa, että baarijonoissa ympäri suomea. En tiedä tarkemmin kyseisten henkilöiden nimiä!

Mikä tuossa on niin ihmeellistä? Isommalla kaveri porukalla liikenteessä olevat, ei siveilijät, voivat tempaista joskus jotain hölmöä! En näe tuota mitenkään omituisena tapahtumana!

En ole itse baarissa, enkä baarijonoissa moiseen suoritukseen ryhtynyt mutta sanotaan nyt näin, että ei niin yksityisissä pirskeissä tuollainen hölmöilykin on nuorempana päässyt tapahtumaan! Kyseisestä tilanteesta vielä joku oli kuvankin ottanut talteen, joka muistutti sitten seuraavalla viikolla tapahtumasta itseäni! Kun olin tietty autuaasti unohtanut moisen! Tilanne siis hieman nolotti mutta eipä siinä sen kummempaa!

miika

Well-known member
Kyllähän jokainen on varmasti mokaillut tai tulee varmaan vieläkin mokailemaan huppelissa, tai näkökannasta riippuen pitää vain vauhdikkaasti hauskaa, ja näille tilanteille on helppo jälkikäteen naureskella.

Valitettavasti joidenkin ihmisten asema ei vaan anna tämän tyyppiselle hauskanpidolle mahdollisuuksia, jostakin on luovuttava, jotta saa jotkin tilalle. Tämä on se asia joka Kimin on ymmärrettävä = KAIKKEA EI VOI SAADA. Jos on kansainvälinen urheilustara, idoli ja markkinointi-ikoni. Silloin vain on (näkökannasta riippuen valitettavasti tai onneksi) luovuttava käyttäytymisestä, joka toisille on aivan arkipäiväistä. Kimin kannalta on aivan yhdentekevää kuinka monta "helikopteria" liikkuu Suomalaisessa yöelämässä, kun TAG, WEST, tai MB eivät halua koskaan nähdä "helikoptereita" ykköstähdeltään. Eihän pappikaan, vaikka olisi kuinka maallistunut, voi pienessä kotikylässään kontata pitkin raittia, vaikka se olisi joltakin muulta aivan arkipäiväistä käyttäytymistä.

Törni

Well-known member
Misa1 sanoi:
No olen nähnyt useampaan otteeseen nuorempana helikopterin pyörittelijöitä sekä baareissa, että baarijonoissa ympäri suomea. En tiedä tarkemmin kyseisten henkilöiden nimiä!

Mikä tuossa on niin ihmeellistä? Isommalla kaveri porukalla liikenteessä olevat, ei siveilijät, voivat tempaista joskus jotain hölmöä! En näe tuota mitenkään omituisena tapahtumana!

En ole itse baarissa, enkä baarijonoissa moiseen suoritukseen ryhtynyt..
Miten niin et ole. Aikaisemminhan juuri totesit: "onneks ite saa pyöritellä koptereita suht rauhassa".

Mistä sinä nyt itse asiassa puhut? Mitä nämä "helokopterit" tarkoittavat. Mulkun vetämisestä esiin julkisella paikalla ja runkkaamista vai?

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Törni sanoi:
Miten niin et ole. Aikaisemminhan juuri totesit: "onneks ite saa pyöritellä koptereita suht rauhassa".

Mistä sinä nyt itse asiassa puhut? Mitä nämä "helokopterit" tarkoittavat. Mulkun vetämisestä esiin julkisella paikalla ja runkkaamista vai?
No oot sinä aika sälli, millähän tavalla kopterin pyörittäminen liittyy runkkaamiseen? Ja mitä miten niin et ole, johan tuossa kerroin asiasta aikaisemmin! Ja huumorimielessä asian ilmaisin, että onneksi itse ei joudu minkään median silmätikuksi jos jossain lähemmäs privabileissä sattuu pippeli näkymään!

Helikopterin pyörittämisellä tarkoitetaan lähinnä sitä että heitetään housut kinttuihin ja pistetään pippeli pyörimään!

Elä ota niin vakavasti :thumbup:

Finn75

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Nerokas veto Robertsonilta tai mäkin pr-osastolta vuotaa Williamsin kiinnostus Kimiä kohtaan. Vie huomiota toilailulta ja maton alata epäillylle että Kimin asema formula 1:ssä olisi vaarassa.