Haista Pyryf paska. Mä oon päivittäin tarkistanut, että joko ne on muuttaneet.Muutetaan mahd. pian!
Niin.Maaliskuussa tulee taas uusi kausi. Otsikon jos joku moderaattori muuttaisi "Suomen huutokauppakeisari":ksi niin olis ihan hyvä.
Niin että sitä joku oikeesti katsoo?Niin.
Muistakaa muuten, että kanava on vaihtunut ohjelman suuren suosion takia Neloseksi. Aika on tuttu 21.
Eiköhän se jo nyt ole. Hyvin on ruoka maistunut.Suomen huutokauppakeisari on kohta isompi kuin Jeesus.
NIINHÄN MÄ JUST LAITOIN!Niin, siis se tulee saatana jo tänään Neloselta. JIM näyttää sen huomenna.
TÄNÄÄN 21:00!!!
Niin.
Muistakaa muuten, että kanava on vaihtunut ohjelman suuren suosion takia Neloseksi. Aika on tuttu 21.
Eiköhän se jo nyt ole. Hyvin on ruoka maistunut.
Maaliskuussa tulee taas uusi kausi. Otsikon jos joku moderaattori muuttaisi "Suomen huutokauppakeisari":ksi niin olis ihan hyvä.
Muutetaan mahd. pian!
Pitääköhän tässä nyt arvailla syitä miksi modet eivät toteuta tätä varsin kohtuullista pyyntöä?
Satuin aiemmin tänään mietiskelemään juuri tätä samaa asiaa.Pitääköhän tässä nyt arvailla syitä miksi modet eivät toteuta tätä varsin kohtuullista pyyntöä?
- modet vihaavat Azizia?
- modeja ei kiinnosta moderointi?
- modeja ei kiinnosta Vapaan moderointi?
- Fagerholm ei edes ole enää moderaattori?
- pyyntö ei ollut kysymysmuodossa ja/tai tarpeeksi nöyristellen laadittu?
- USA, Vietnam, NATO, isäntämaasopimus, EU, kilpailukyky, rupla, foliohattu, tuulenpuuska, kikkelinokka?
Itse veikkaan asian vähäpätöisyyttä. Onko autismia?Pitääköhän tässä nyt arvailla syitä miksi modet eivät toteuta tätä varsin kohtuullista pyyntöä?
- modet vihaavat Azizia?
- modeja ei kiinnosta moderointi?
- modeja ei kiinnosta Vapaan moderointi?
- Fagerholm ei edes ole enää moderaattori?
- pyyntö ei ollut kysymysmuodossa ja/tai tarpeeksi nöyristellen laadittu?
- USA, Vietnam, NATO, isäntämaasopimus, EU, kilpailukyky, rupla, foliohattu, tuulenpuuska, kikkelinokka?