Suomen huutokauppakeisari

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Se oli toi kolmikko lauantaina Jalasjärven Koskuella vetämässä huutokauppaa, kerättiin rahaa kylätalon katon korjaukseksi.
Rahaa huutokaupalla tuli 7000€, porukkaa oli paikalla noin tuhat. Palkkiota ottivat keikasta kuulemma 3000€.
Kuuluuks nyt olla hyvillään kun kokosivat 4k€ potin katon uusintaan, vai katkera kun veivät kattopotista 3k€?

Veikkaan jälkimmäistä.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Kuuluuks nyt olla hyvillään kun kokosivat 4k€ potin katon uusintaan, vai katkera kun veivät kattopotista 3k€?

Veikkaan jälkimmäistä.
Ihan kuinka vaan, itte en asu Koskuella, eli mulle aikalailla sama heidän kattoprojektinsa.

Lunssila

Well-known member
Maaliskuussa tulee taas uusi kausi. Otsikon jos joku moderaattori muuttaisi "Suomen huutokauppakeisari":ksi niin olis ihan hyvä.

Iltalehdessä oli ihan hyvä juttu: "Elimme pitkään kädestä suuhun"
Komp.

Viime jaksossa ollut Ismo Leikolan kiinalaisen sähkökitaran myynti oli hyvä osoitus näiden julkkisvieraiden tarpeellisuudesta. Muilla on ollut sentään jonkunlaista lasikippoa, mutta Leikolalla ei ollut mitään muuta myytävää tavaraa kuin rikkinäinen kiinalainen sähkökitara. Ja silti piti laittaa ohjelmaan, että voidaan mainostaa tätä paskaa julkkiksilla. Ei saatana. Markun loisteputkidraama vaikutti mun silmään harvinaisen käsikirjoitetulta hommalta roskiksentyhjennyksineen, mutta ei se mun mieltä pahoittanut yhtä paljon kuin tuo Leikolan juttu.

Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Komp.

Viime jaksossa ollut Ismo Leikolan kiinalaisen sähkökitaran myynti oli hyvä osoitus näiden julkkisvieraiden tarpeellisuudesta.
Jaa. Itseäin lämmitti se Ilokiven esiintuominen paljonkin. Mulle siitä tuli tavallaan pointti tuohon osioon.

Lunssila

Well-known member
Täytyy tunnustaa, että kelasin kyseisen osion ohi heti kun kaupantekoartikkelien lukumäärä ja laatu selvisi.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Komp.

Viime jaksossa ollut Ismo Leikolan kiinalaisen sähkökitaran myynti oli hyvä osoitus näiden julkkisvieraiden tarpeellisuudesta. Muilla on ollut sentään jonkunlaista lasikippoa, mutta Leikolalla ei ollut mitään muuta myytävää tavaraa kuin rikkinäinen kiinalainen sähkökitara. Ja silti piti laittaa ohjelmaan, että voidaan mainostaa tätä paskaa julkkiksilla. Ei saatana. Markun loisteputkidraama vaikutti mun silmään harvinaisen käsikirjoitetulta hommalta roskiksentyhjennyksineen, mutta ei se mun mieltä pahoittanut yhtä paljon kuin tuo Leikolan juttu.
Leikolan visiittiä manattiin täälläkin. Tai sitä, miten paljon ohjelma-aikaa siihen käytettiin. Ei oikein nämä julkkikset ole ohjelman tasoa ainakaan nostaneet. Silleen vähän ikävääkin, että kun ohjelma kantais noilla perushahmoillakin tosi hyvin, niin sitten pitää väkisin työntää noita samoja naamoja sinne, mitä näkee muuallakin ihan tarpeeksi. Kirsinkin ohjelmassaolo oli perustellumpaa ku näiden julkimoiden patsastelu, joista tää kitarakauppa kera muutaman vitsin oli pohjanoteeraus.
Markku on kyllä aivan loistava aina vaan. Tärkeänä, ihan vakavalla naamalla ja pokalla vetää stooria jostain täysin mitättömästä asiasta.
Mietityttää joskus, että onko se oikeasti tosissaan, vai onko Markku kuitenkin koomikko. Meinaan eivät nämä kaikki "olin siinä naula kädessä ja mietin että millähän sen puuhun saisin kiinni, niin huomasin siinä pöydällä sitten vasaran ja sillä vasaralla kun muutaman kerran naulan päähän löi, niin se naula siihen puuhun sitten upposikin" -tarinat VOI olla ihan tosissaan vedettyjä. Mut sama se. Viihdyttää edelleen. Se lienee viihdeohjelman tarkoituskin.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Leikolan visiittiä manattiin täälläkin. Tai sitä, miten paljon ohjelma-aikaa siihen käytettiin. Ei oikein nämä julkkikset ole ohjelman tasoa ainakaan nostaneet. Silleen vähän ikävääkin, että kun ohjelma kantais noilla perushahmoillakin tosi hyvin, niin sitten pitää väkisin työntää noita samoja naamoja sinne, mitä näkee muuallakin ihan tarpeeksi.
Ehkä vähän liian ajanhermolla on toimittu ja show:n uusimisen tarve näkyy turhan paljon. Todellakin, kun alkuperäinen resepti toimi, niin miksi sitä sitten piti alkaa pumpata kuin anne-nukkea. Turhanaikaista tekohengittelyä. Ihan hyvin olisi mennyt sillä alkuperäisellä skriptillä vain näistä kahdesta kaikkine myytävine tavaroineen. Olisi jopa saattanut alkaa juurtua. Mut nyt ei.

Sijainti
Oslo
Hassua. Aziz on aloittanut säikeen jonka nimi on "Suomen huutokauppakeisari":ksi niin olis ihan hyvä.
:D:D:D:thumbup: Mieletöntä!

Lunssila

Well-known member
Kari Vepsältä kaivettiin aitan nurkista vanhoja rojuja 60 euron edestä. :D:thumbfh:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Toihan ihan ahne paska huijari koko jätkä!:yuck:

Pitikin kääntää Jimille. Ei tuu mitään muualtakaan.:thumbfh: