Suomen MM-karsinnat 2014 - Miten taas Huuhkajat?

fanatic1

Banned
Vaikka kesän EM-kisat on vielä edessä päin, niin MM-karsinnoille voitanee perustaa jo oma ketju. Euroopan osalta karsinnat alkaa syksyllä ja Suomen karsintaotteluiden liput on jo myynnissä. Muualla maailmassa karsinnat ovat jo hyvää vauhtia käynnissä.

Itse kisat pelataan väkirikkaassa ja futishullussa Brasiliassa, joten massiivinen ja näyttävä tapahtuma lienee tällä kertaa luvassa.

Suomen karsintaohjelma:

07.09.2012 Suomi - Ranska
12.10.2012 Suomi - Georgia
22.03.2013 Espanja - Suomi
07.06.2013 Suomi - Valko-Venäjä
11.06.2013 Valko-Venäjä - Suomi
06.09.2013 Suomi - Espanja
10.09.2013 Georgia - Suomi
15.10.2013 Ranska - Suomi

Kivikova lohko jossa kaksi jättiläistä, eikä ainuttakaan ennalta selvää heittopussia. Hienoja otteluita varmasti luvassa läpi karsintojen ja eiköhän Suomen nuori joukkue ota sen seuraavan kehitysaskeleen, mutta kisapaikkaa en jaksa edes villeimmissä unelmissa tällä kertaa toivoa. Espanjaa tai Ranskaa voidaan ehkä kotona tasapelin verran kiusata ja muut pitäisi olla lyötävissä, mikä riittää kolmanteen sijaan.

Euroopalle on 32 finaalipaikasta jaossa 13. Lohkon voittajat etenee suoraan kisoihin ja 8 parasta lohkokakkosta pelaavat keskenään jatkokarsinnat, joista kisoihin jatkaa vielä 4 joukkuetta.

Euroopan karsintalohkot ja pelipäivät löytyvät täältä: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA_World_Cup_qualification_(UEFA)#Groups
Lipunmyynti:

http://www.lippupalvelu.fi/artist/huuhkajat-lippuja/883704?tm_link=tm_b_10004_4&language=fi&l=FI&minorCat=MM-karsinta

:thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kyllä mä pidän Suomen potkupallomaajoukkueen pääsyä jalkapallon EM- tai MM-kisoihin tällä vuosituhannella hyvin mahdollisena, joskaan en hirveän todennäköisenä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kyllä mä pidän Suomen potkupallomaajoukkueen pääsyä jalkapallon EM- tai MM-kisoihin tällä vuosituhannella hyvin mahdollisena, joskaan en hirveän todennäköisenä.
Olisko ollut eilen, kun jostain lukaisin, että Suomi on vuonna 2020 Euroopan kärkikymmenikössä jalkapallossa. Saattaa olla, että olen ymmärtänyt tai käsittänyt väärinkin?

Nurtsi

Registered Loser
Olisko ollut eilen, kun jostain lukaisin, että Suomi on vuonna 2020 Euroopan kärkikymmenikössä jalkapallossa. Saattaa olla, että olen ymmärtänyt tai käsittänyt väärinkin?
Totta se on. Tästä jostain alkaa lillebrorin nousu kohti eliittiä!

WebSlave

Trackman
Sukupolvenvaihdos menossa. MM-karsinnat käy hyvästä rutiinin hankkimisesta, mutta varsinainen tavoite on vasta 24 joukkueen EM-kisoissa 2016.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Toivottavasti pääsisivät onhan tätä odotettu jo useita vuosia, mutta aina on toisin käynyt.

mjs

Long easy right sumppuun
Arvokisapaikkahan tuo sitten mukanaan ympärivuotisen Karjala Max 24/7 Viihde -hehkutuksen ja Mika S. Aukkosen. Eli ei nyt välttämättä mitään kiirettä sillä arvokisapaikalla.

fanatic1

Banned
Sukupolvenvaihdos menossa. MM-karsinnat käy hyvästä rutiinin hankkimisesta, mutta varsinainen tavoite on vasta 24 joukkueen EM-kisoissa 2016.
Samaa mieltä! Nyt rakennetaan sitä uutta sukupolvea niin kentällä kuin katsomossakin.

Kaikki stadikalle laulamaan! ;)

Faustus

Well-known member
Pohjois-Irlanti - Suomi näytetäänkin näköjään suorana YLEn nettisivuilla.

Faustus

Well-known member
Pohjois-Irlanti teki heti ensimmäisestä paikastaan maalin. Suomen puolustus oli taas täysin pihalla tuossa tilanteessa. Maalintekijällä oli vaikka kuinka paljon aikaa ja tilaa.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Toi Georgia-Suomi oli kiva lähtee katsomaan paikanpäälle. Tosin Andorra-Suomi-matsin jälkeen (2005 syksyllä) vannoin etten enää ikinä lähde maajoukkueen rimpuilua katsomaan...

Faustus

Well-known member
Myös Suomi teki ensimmäisestä paikastaan maalin. Sparv puski Arki-Karin keskityksen vaikeasta asennosta ylänurkkaan.