mufcAleksi
Well-known member
Siellä on myös Suniselle isoin kerroin parhaaksi suomalaiseksi, laittaisin isosti jos pystyisin tallettamaan tonne. Bannit tullut jostain syystä
Sitä napsittu kertoimella 3.15 ja voittoakin otin pienellä kun viikko sitten sai unibetillä vielä 19 kertoimen, tänään enään 9.Siellä on myös Suniselle isoin kerroin parhaaksi suomalaiseksi, laittaisin isosti jos pystyisin tallettamaan tonne. Bannit tullut jostain syystä
Sun täytyy ilmoittaa tiimiradioon, että päästävät ohi . Tai sitten teippaa autoon kotona muutaman vauhtiraidan, numero takasivulasiin, pakoputkeen reikä ja sitten vaan odotat että poliisimoottoripyörä johdattaa pois ruuhkista kaikkien ohi, niinkuin kilpailijatkin.Asuntoautosta kun pääsee ohi eikä aja tutkaan, niin viimeistään lipunmyyntijono peltoparkkiin tökkii
Jukojärvellä joskus toimitti joku et kombolla huomioliivit + magneettivilkut auton ulkopuolella pääsivät autolla jonnekkin järjestäjille suunnattuun paikkaan, hyvin lähelle tietä ja pätkänvartta.Tai sitten teippaa autoon kotona muutaman vauhtiraidan, numero takasivulasiin, pakoputkeen reikä ja sitten vaan odotat että poliisimoottoripyörä johdattaa pois ruuhkista kaikkien ohi, niinkuin kilpailijatkin.
Olisin laittanut Meekelle (varmaan parempi kerroinkin). :ahem:Nyt on joku ralliummikko ollut kyllä laskemassa kertoimia Nordic Betille. Itse kilautin pelitilin tyhjäksi kohteeseen shakedown winner. Valitsin jonkun Toyotalla ajavan virolaisen, kerroin 3.50.
Laitoin eilen viestiä tuosta rallipassista, niin katsotko viestit, kun sopiva saumaBtw. Edelleen yksi ylimääräinen rallipassi jos tarvista, tarkastetaan hintaa Paddonin poisjäännin johdosta, 40€. Helsingissä, torstaina pelipaikoilla.
Tarkiainen vähän vihjasi että Pieksämäen/Kangasniemen suuntaa ja Lankamaata on harkittu lähivuosille.Arvasin että Lankamaata kysytään taas ja sieltähän se kysymys tuli.
Joku Makkola tai Halttula kävisi hyvin Ruuhimäen pariksi sunnuntaille. Kauempaa löytyisi toki sitten vaikka mitä Kutemajärvestä alkaen.Tarkiainen vähän vihjasi että Pieksämäen/Kangasniemen suuntaa ja Lankamaata on harkittu lähivuosille.
Toikkala varmaan sopisi nykyautoille. Mutta tästä aiheesta voisi ensi viikolla avata uuden ketjunJoku Makkola tai Halttula kävisi hyvin Ruuhimäen pariksi sunnuntaille. Kauempaa löytyisi toki sitten vaikka mitä Kutemajärvestä alkaen.
Tämähän on vähän sama kuin pelaisi laserpistooliammuntaa Spedeä vastaan.https://www.rallit.fi/testaa-tietosi-kinkkisessa-rallivisassa-kuinka-hyvin-tunnet-suomen-mm-rallin-legendaariset-erikoiskokeet/
Tästä pientä visailua vielä...itse sain 14/14 mutta toisaalta myös keksin nämä kysymykset
https://www.rallit.fi/testaa-tietosi-kinkkisessa-rallivisassa-kuinka-hyvin-tunnet-suomen-mm-rallin-legendaariset-erikoiskokeet/
Tästä pientä visailua vielä...itse sain 14/14 mutta toisaalta myös keksin nämä kysymykset
12/14https://www.rallit.fi/testaa-tietosi-kinkkisessa-rallivisassa-kuinka-hyvin-tunnet-suomen-mm-rallin-legendaariset-erikoiskokeet/
Kirvelevä 13/14. Pisimmässä ek:ssa oli aukko tiedoissa.Tästä pientä visailua vielä...itse sain 14/14 mutta toisaalta myös keksin nämä kysymykset
Käsittääkseni maanomistaja on aiemmin sulkenut sen kärrypolun jo kaukaa.Katsojaoppaassa P7 on lähimpänä, mutta se on yöparkki. Kilpijärventien kautta sinne pääsee kärrypolkua, mutten tiedä sitten mitkä järjestelyt tuolla on.