Tuli tuosta Laajavuoren powerista mieleen, että siitä voi vielä jälkeenpäin tulla kilpailijoilta porua. Siinä voi nimittäin käydä äkkiä niin, että joku Ogier yrittää jahdata tosissaan täyttä 5 pistettä ja sopivasti joku Breen osuu eteen pöllyttämään ekalla kierroksellaan, eikä Adamo rehtinä italialaisena ole tietenkään esittänyt minkäänlaista vihjettä omille kuljettajilleen minkäänlaisesta hienovaraisesta hidastelusta edessä. Tai sitten esim. Rovanperä on niukassa viiden sekunnin johtoasemassa lähdössä voittamaan Neste Rallya, kun eri kierroksella ajava kilpailija pyörähtää edessä ja Rovis joutuu tekemään ylimääräisen jarrutuksen ja väistöliikkeen. Tämän seurauksena koko kisan voittoon ajaakin M-Sportin Gus Greensmith niukalla 0,2 sekunnin erolla.
Voihan se olla, että kaikki sujuu ihan mallikkaasti, mutta noissa kahden kierroksen yleisöpyörityksissä on aina riskinsä, että jotain edellämainittuja kuvioita voi pahimmillaan tapahtua.
Rovis muuten taitaa oikeasti voittaa Neste Rallin 2020. Kun tarkemmin miettii, niin ei siellä ketään muitakaan ehdokkaita ole, jotka selkeästi Kallea kovempaa menisi. Tänak tietysti muuten, mutta ei se Hyundai vielä tähän mennessä ole suomen teille istunut. Ogier ei myöskään ole suomessa ollut parhaimmillaan. Ei myöskään Evans. Latvala taas lähtee yksityiskuskina vähän eri viivalta kuin muut. Ja vaikea uskoa, että M-Sportin suomalaisetkaan mihinkään uskomattomaan lentoon yhtäkkiä pystyisi. Toyotalle Jyskälä on kuitenkin kauden vahvin kisa ja varmasti myös Rovanperälle.