luulisi siitä yhdestä kierroksesta saavan käsityksen, kauanko se kestää. Ja voi olettaa, ettei se toinen kierros kovin hirveästi ajallisesti heitä.Lauantaina ajetaan vain yksi kierros...
luulisi siitä yhdestä kierroksesta saavan käsityksen, kauanko se kestää. Ja voi olettaa, ettei se toinen kierros kovin hirveästi ajallisesti heitä.Lauantaina ajetaan vain yksi kierros...
Juujuu... Kuten tuossa ylempänä sanoin niin kierros on noin 2min 30sek... Ei se siitä kauheasti heitä näillä nyky vehkeilläkään...luulisi siitä yhdestä kierroksesta saavan käsityksen, kauanko se kestää. Ja voi olettaa, ettei se toinen kierros kovin hirveästi ajallisesti heitä.
En näe niinkään ongelmaksi tuon siirtymisen. Sanoisin että suurin katsojamäärä tulee siirtymään Ruuhimäestä kärjen jälkeen Humalamäkeen. Siinä on kaksi tuntia väliä. Jos tuo matka sujuu edes kohtuullisesti jää siinä ihmisillä hyvin aikaa siirtyä paikkaan. Tuonne rakennetaan varmasti metsäreittejä hyppysuoralle eikä pätkällä saa kävellä, ei vai vaikka aikaa olisi yli tunti. Tätä tunnin sääntöä kun ei noudeta ruuhkallisesti vaikeissa paikoissa vaan sinne metsää käsketään silti, tämä koettu useasti. Eikä asiasta keskustella vaan vittuillaan sillä että pätkä perutaan sinun takia. (Sen takia suosittelen tulemaan niin aikaisin paikalle että kellään ei ole sanottavaa). Lähinnä itse ajattelin että kuinka tuonne saadaan kaikki autot parkkiin ja minne? Peltoja tuolla ei ole kuin pari eikä niistä mikään lähelläkään noita hyppyjä jonne ihmiset parveilee.Humalamäestä: paloaukea ei ole enää paloaukea, se on ihan kunnon metsää. Periaatteessa puunrungot tuovat suojaa katsojille. Pitkä matkahan sinne on, mutta yhden välimetsäautotien päästä alle kilsa. Sinne pitää siis hankkiutua tunti ennen ensimmäistä autoa.
Itseäni kiinnostaisi enemmän se osuus paloaukean jälkeen, kun on isoja nyppyjä mutkissa.