No voi helkkari... Jos aihe kiinnostaisi niin saattaisi olla pienen kännin paikka...Nyt tuli sitten kurkku kipeäksi viime yönä ja odotettavissa viiden päivän tauti eli ei penkalle tänäkään vuonna. Nyt ei voi sanoa että vituttaa, nyt harm....VITUTTAA.
Ei oo Gryazin saanut ikinä näin paljon näkyvyytä kun nyt...
Nyt tuli sitten kurkku kipeäksi viime yönä ja odotettavissa viiden päivän tauti eli ei penkalle tänäkään vuonna. Nyt ei voi sanoa että vituttaa, nyt harm....VITUTTAA.
Kyllähän toi A-alue näyttäis olevan 1.7 km päässä, mutta toisaalta tienvarsiparkeissakin voi tulla kävelyä. Aika hidas paikkahan tuo on. Itse olisin mennyt tuonne akselille lossinmutka-peltomutkat-peltomutkien jälkeinen s-mutka.Antille tsemppiä, kyllä se joku vuosi vielä kisa osuu taas vaikka vastustusta näyttää osuvan näille viikonlopuille!
Sitten itse aiheeseen, mietin tässä Laukaan tai Lankamaan katselupaikkaa vielä.
Onkos tuo katselupaikan A parkki Laukaassa niin kaukana kuin mitä se näyttää katseluoppaassa? Entäs onko se näkymä mistään kotoisin? Olin viime vuonna tuolla C alueella "lossimutkan" paikkeilla ja se voisi tänäkin vuonna olla ihan jees vaihtoehto.
Millainen tuo Lankamaan A-alueen hyppy on? Onko hieno paikka?
Ja mitä omaan rallin seuraamiseen tulee, eiköhän se kisa siirretä Rovaniemelle tai Latviaan tulevina vuosina tai jotain
Tämäkin on hankala tilanne, ymmärtääkseni Fia ei estä Venäläisten kuskien osallistumista joten Suomessa olisi pitänyt estää Venäläisten maahantulo valtion tasolla niin kuin Virossa tehtiin, nyt kun turistienkaan kohdalla näin ei olla tehty on kilpailunjärjestäjä jätetty puun ja kuoren väliin ja poliitikot vielä kerää irtopisteet "boikotoimalla" kilpailua, ikävä tilanne.Voi hitto. Tsemppiä Antti!
Käväisin aamulla ajelemassa Päijälän alun ennen iltavuoroon tuloa Tampereelle, ja kyllä vaan osaa olla upea osuus tuo kylän eteläpuolen osa pätkää. Vaikka ei olis runkipena, niin upeita katselualueita pitkine näkemineen ja nypyn ylityksineen löytyy vaikka muille jakaa. Ja runkipenana paikan valinnan vaikeus vaan korostuu, kun hakkuulle ja yleisömassoille on allerginen, mutta paikka näytti pitkäastä aikaa jälleen terävämmältä, tiukemmalta ja "varmemmalta" kuin koskaan ennen. Ja niin näytti Nobrekin. Ja Veiby. Ja Lehessaari. Näistä kun rupeaa arpomaan, niin ei voi valita kuin väärin.
Mitä case ANA-pilotteihin tulee, niin vaikka eettisesti olisi oikein sulkea vanjat kisasta, niin mielellään sitä ei typistäis jo valmista pienoisrallin lähtölistaa entisestään. Toki joku Antonov nyt on niin onneton kuljettaja, ettei paljoa tunnu, mutta Gryazin tuo sentään vauhtia mukanaan Rally Kakkosiin. Ehkä sitä nyrkkiä (ja munaa) olisi kuitenkin oikea hetki näyttää nyt, ja sulkea ukot kisasta.
Hyvä vaan jos Rovaniemelle siirtysJa mitä omaan rallin seuraamiseen tulee, eiköhän se kisa siirretä Rovaniemelle tai Latviaan tulevina vuosina tai jotain
Loppuu silloin mm-ralli suomesta. Viime vuosi meni jo pirusti miinukselle kun korona ja syksy joka vei katsojat. Valtio ei kustanna kuten Virossa joten maksavilla asiakkailla on tehtävä se tulos. Talvi ja Rovaniemi ei tuota niin paljoa että sillä pärjättäisiin. Niin hieno kilpailu kun Tunturi-ralli onkin...Hyvä vaan jos Rovaniemelle siirtys
Kylläpä kun muutaman kerran yritettäis viedä sama yleisörumba talviseen Rolloon niin aika äkkiä alettas toivoo Jyväskylää takasin. Ja rupeais puuduttamaan ne eksoottiset, mutta kuitenkin yllättävän usein samat Tunturin tiet.Loppuu silloin mm-ralli suomesta. Viime vuosi meni jo pirusti miinukselle kun korona ja syksy joka vei katsojat. Valtio ei kustanna kuten Virossa joten maksavilla asiakkailla on tehtävä se tulos. Talvi ja Rovaniemi ei tuota niin paljoa että sillä pärjättäisiin. Niin hieno kilpailu kun Tunturi-ralli onkin...
Stage | Estimate | Length | Time | Whole Avg Speed At This point |
Harju 1 | 75.00 km/h | 3.48 km | 02:47.0 | 75.00 km/h |
Laukaa 1 | 129.00 km/h | 11.75 km | 05:27.9 | 110.78 km/h |
Lankamaa 1 | 129.50 km/h | 21.69 km | 10:03.0 | 121.06 km/h |
Laukaa 2 | 131.00 km/h | 11.75 km | 05:22.9 | 123.32 km/h |
Lankamaa 2 | 131.50 km/h | 21.69 km | 09:53.8 | 125.73 km/h |
Harju 2 | 75.00 km/h | 2.01 km | 01:36.5 | 123.41 km/h |
Ässämäki 1 | 128.50 km/h | 12.31 km | 05:44.9 | 124.13 km/h |
Sahloinen-Moksi 1 | 130.00 km/h | 15.70 km | 07:14.8 | 125.01 km/h |
Ässämäki 2 | 130.00 km/h | 12.31 km | 05:40.9 | 125.54 km/h |
Sahloinen-Moksi 2 | 132.00 km/h | 15.70 km | 07:08.2 | 126.29 km/h |
Päijälä 1 | 126.00 km/h | 20.19 km | 09:36.9 | 126.25 km/h |
Rapsula 1 | 121.00 km/h | 20.56 km | 10:11.7 | 125.59 km/h |
Patajoki 1 | 119.00 km/h | 13.75 km | 06:56.0 | 125.07 km/h |
Vekkula 1 | 122.50 km/h | 20.65 km | 10:06.9 | 124.80 km/h |
Päijälä 2 | 128.00 km/h | 20.19 km | 09:27.8 | 125.09 km/h |
Rapsula 2 | 123.00 km/h | 20.56 km | 10:01.8 | 124.91 km/h |
Patajoki 2 | 120.50 km/h | 13.75 km | 06:50.8 | 124.66 km/h |
Vekkula 2 | 125.00 km/h | 20.65 km | 09:54.7 | 124.69 km/h |
Oittila 1 | 117.00 km/h | 10.84 km | 05:33.5 | 124.38 km/h |
Ruuhimäki 1 | 123.00 km/h | 11.12 km | 05:25.5 | 124.33 km/h |
Oittila 2 | 119.00 km/h | 10.84 km | 05:27.9 | 124.14 km/h |
Ruuhimäki 2 | 125.00 km/h | 11.12 km | 05:20.3 | 124.17 km/h |
TOTAL | 322.61 km | 02:35:53.5 | 124.17 km/h |