Suomen oikeuslaitos esittää: Syyttäjä v. Anneli O. Auer

Onko Anneli Auer sinusta syyllinen vai syytön miehensä surmaan?

• Auer on syyllinen miehensä surmaan

Äänet: 23 79,3%
  • Auer on syytön miehensä surmaan

Äänet: 2 6,9%
  • Päätin tulla tänne kertomaan, että minua ei kiinnosta

Äänet: 4 13,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Äänestys suljettu. .

Hookah

Elämäntapaintiaani
Ulvilan surmaan ei sitten saada päätöstä millään. Lapsia käy todella sääliksi. Kait se Kennedyn murhaaja tosiaan piipahti myös Ulvilassa vetämässä pystypainia tavallisen pienikokoisen ja keski-ikäisen valkokaulusduunari-perheenisän kanssa. Edes mikään prätkäjengi ei hoitaisi velanperintää näin tökerösti ja sitten puhdistaisi paikkoja kuin tv-sarjamurhaaja Dexter konsanaan yhtä nopeasti kuin Bolt lähtee telineistä lahtaamatta koko perhettä (=silminnäkijät) kerralla.

jjv

Arschloch
Poliisi esittää Anneli Aueria vangittavaksi epäiltynä muun muassa törkeästä raiskauksesta.

Vangitsemiskäsittely pidetään Turun käräjäoikeudessa tänään kello 13.30. Asia vahvistettiin Iltalehdelle Turun käräjäoikeudesta aamupäivällä.

Aueria epäillään törkeästä raiskauksesta, avunannosta törkeään raiskaukseen ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Aiemmin Auer sai käräjäoikeudessa tuomion miehensä murhasta, mutta hovioikeus vapautti hänet ja hylkäsi syytteet.

Poliisi teki Auerin kotiin yllättävän kotietsinnän elokuun lopussa. Poliisi vei mennessään kaksi tietokonetta, puhelimen, muistikortit, päiväkirjat, kamerat ja radion kuudeksi päiväksi.

IL
No jopas! Rohkeat on syytteet. Mitä lie poliisi löytänyt tietokoneilta. Tästä tapauksesta julkisuuteen saatavat tiedot taitavat noiden syytteiden myötä vähentyä melkoisesti. Kenties jo tämän päivän oikeudenkäynti julistetaan salaiseksi?

Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
No jopas! Rohkeat on syytteet. Mitä lie poliisi löytänyt tietokoneilta. Tästä tapauksesta julkisuuteen saatavat tiedot taitavat noiden syytteiden myötä vähentyä melkoisesti. Kenties jo tämän päivän oikeudenkäynti julistetaan salaiseksi?
Oho... Sitten voi miettiä että liittyykö aviomiehen murha tähän vyyhtiin.

mjs

Long easy right sumppuun
Tosi onnellisia oltiin, ja kaikki tehtiin yhdessä.

EDIT: Liittyy sittenkin murhan jälkeiseen aikaan, vai sekä että?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
No jopas sai käänteen tämä juttu. :eek:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Poliisilla saisi olla pitävä näyttö.Ilmeisesti tietokoneilta on löytynyt aika raskauttavaa materiaalia. Mikäli tuokin syyte kaatuu, niin poliisin uskottavuus kärsii todella pahasti ja toiminta alkaa muistuttaa henkilökohtaista vainoamista.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Poliisilla saisi olla pitävä näyttö.Ilmeisesti tietokoneilta on löytynyt aika raskauttavaa materiaalia. Mikäli tuokin syyte kaatuu, niin poliisin uskottavuus kärsii todella pahasti ja toiminta alkaa muistuttaa henkilökohtaista vainoamista.
Näin on.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
En mä nyt lapsen hyväksikäytölle kauheasti hykertelis, varsinkin kun tietää kuinka Auerin lapset on olleet tässä tapetilla. :dunno:

Luulisi poliisinkin tietävän paljonko tässä on pelissä. Tämäkin asia tiedotettiin taas niin nopeasti, että voisi nyt olettaa siellä olevan edes jonkinlaisia todisteita.

SamiJ

Well-known member
Huhhuh. Alkaa mennä absurdin kuuloiseksi tämä keissi. Vähän merkillisinä kyllä olen pitänyt Auerin viimeaikojen avautumisia lehtien palstoilla rakkaudestaan peitepoliisiin. Luulisi että hänen sijassaan nimenomaan haluiaisi pitää matalaa profiilia ja yrittää jatkaa normaalia elämää.

No nyt sitten tuli tämmöinen uutinen. Toivottavasti tällä kertaa tosiaan on sitten jotain ihan oikeaa näyttöä, muuten menee melkoiseksi pelleilyksi tämä touhu.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
En mä nyt lapsen hyväksikäytölle kauheasti hykertelis, varsinkin kun tietää kuinka Auerin lapset on olleet tässä tapetilla. :dunno:

Luulisi poliisinkin tietävän paljonko tässä on pelissä. Tämäkin asia tiedotettiin taas niin nopeasti, että voisi nyt olettaa siellä olevan edes jonkinlaisia todisteita.
Katos perskule, siellä oli sellainenkin listattuna.

Juu en minä myöskään, joten siihen korjaus.

Vaan yleensä tuohon tilanteeseen, että tuo saman "enminämitään" ilmeen omaava, kunnollinen perheenäiti on jälleen ongelmissa :rolleyes:.

Minä kun olen ollut sitä mieltä, ettei tuollainen henkilö voi olla vaapaana. :nope:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vaan yleensä tuohon tilanteeseen, että tuo saman "enminämitään" ilmeen omaava, kunnollinen perheenäiti on jälleen ongelmissa :rolleyes:.

Minä kun olen ollut sitä mieltä, ettei tuollainen henkilö voi olla vaapaana. :nope:
Sä olet sitä mieltä, että kaikki tuollaisen ilmeen omaavat tulisi sulkea vankilaan?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Sä olet sitä mieltä, että kaikki tuollaisen ilmeen omaavat tulisi sulkea vankilaan?
:D:D

En toki. Sanoinko niin. Mun mielestä vaan toi Aueri kuuluu todella tiukasti neljän seinän sisään, minne hän näyttää ihan vääjäämättömästi kulkeutuvan jälleen.

Puol foorumia on tietysti sitä mieltä, ettei se ole tehnyt mitään, koska Hovioikeus hänet vapautti jne jne.. paskat tutkimukset ja mitä vielä. Ulkopuolinen tekijä, mitä ei kukaan nähnyt/jäänyt jälkiä jne jne

Mulla onkin sellanen fiilis, että poliisit ihan vaan vittuillakseen ja kostaakseen keksivät noita syytöksiä, kun niillä ei parempaakaan tekemistä ole :rolleyes:

Ja eihän Seppo ollut impotentti :D:D:D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Puol foorumia on tietysti sitä mieltä, ettei se ole tehnyt mitään, koska Hovioikeus hänet vapautti jne jne.. paskat tutkimukset ja mitä vielä. Ulkopuolinen tekijä, mitä ei kukaan nähnyt/jäänyt jälkiä jne jne
Oikeuskäytäntöön nyt sattuu oleellisesti kuulumaan sellainen, että syytteet tulee pystyä näyttämään toteen, ilman riittävää epäilystä.

Mangelo

Well-known member
Huhhuh. Alkaa mennä absurdin kuuloiseksi tämä keissi. Vähän merkillisinä kyllä olen pitänyt Auerin viimeaikojen avautumisia lehtien palstoilla rakkaudestaan peitepoliisiin. Luulisi että hänen sijassaan nimenomaan haluiaisi pitää matalaa profiilia ja yrittää jatkaa normaalia elämää.
Normaalia elämää murhaajaksi valtakunnanmediassa leimattuna? Jotenkin tämä pedofiliatutkinta vaikuttaa poliisin kostolta kun Aueri heidän toimintaansa on alkanut iltapäivälehdille avaamaan.

Eipä sitä voi sanoa juuta eikä jaata mikä on totta ja mikä ei. Aika epätoivoiselta vaikuttaa poliisin toiminta, kun huonosti tehtyä työtä yritetään paikkalla tilkuilla että se alkaisi pitämään.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Oikeuskäytäntöön nyt sattuu oleellisesti kuulumaan sellainen, että syytteet tulee pystyä näyttämään toteen, ilman riittävää epäilystä.
Ei tartte nettioikeudessa. Täällä murhasta epäilty on murhaaja, ja ihan varmaan kannibaalikin vielä. Mitä sitä nyt tyhjänpäiväisiin tutkimuksiin aikaa tuhlaamaan. Nehän tehdään kumminkin päin vittua ja puolet todistusaineistosta on Supon tekaisemaa. Liekö persuillakin lusikkansa sopassa..

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Näinhän on jo tehty. Hovi vaan meni johonkin ihmeen muotoseikkoihin perustuen murhaajan vapauttamaan. Voi voi..

Mitäköhän mukavaa tuosta syyttömästä ihmispolosta seuraavaksi paljastuu. Kannibalismia, negrofiliaa ??? :nope::nope::nope: