BudLightJaguar
Well-known member
Miten sen ottaa, minun mielestä Keski-Eurooppa on "lähempänä" kuin Venäjä Schengen yms. sopimusten vuoksi.Saadaan nyt vuosikausiksi unohtaa lähialueella järjestettävät F1-kisat
Miten sen ottaa, minun mielestä Keski-Eurooppa on "lähempänä" kuin Venäjä Schengen yms. sopimusten vuoksi.Saadaan nyt vuosikausiksi unohtaa lähialueella järjestettävät F1-kisat
Aika pitkällähän pidennystyöt ovat olleet jo syyskuussa 2021:Mahtaakohan sitten Igoran pidennystyöt loppua?
Itse en ole käynyt Venäjällä kertaakaan, vaikka raja-asemia on tullut ohimennen nähtyäkin.No, kyllähän tuossa rajan takana on "normaalioloissa" tullut käytyä useinkin.
Millä kanavalla näkyi se mainos?Eilen tuli ainakin omiin silmiin ensimmäistä kertaa TV-mainos Kymi GP:stä.
Aikalailla noloa olisi, jos enää peruuntuisi. Voitettu hopea, Hanoi melkein breikkasi yms. Suomi-selittelyä.
MTV Katsomon mainostauolla, Emmerdale-jaksojen välissä.Millä kanavalla näkyi se mainos?
Kymiringin mutkakartta pysyy edelleen visusti piilossa, mutta nyt tiedetään sentään jo kuinka monta mutkaa on oikeaan ja vasempaan. Samalla voimme aloittaa spekuloinnin siitä, mitkä ovat kahdeksan "avainohituspaikkaa".Myötäpäivään ajettava rata koostuu 21 kaarteesta, 13 oikeakätistä ja 8 vasemmalle kääntyvää, ja jokainen vaihtelee niin nopeuden kuin säteensä mukaan tarjoten sujuvia ja elämyksellisiä ajojaksoja kahdeksalla avainohituspaikalla.
melkein samanhintaiset liput kuin Secto ralliin, Erona että MotoGP on todella niche laji suomessa ja ketään relevanttia suomalaista ei ole ajamassa.Mitä veikkaatte? MotoGP-viikonloppuna halvin sunnuntailippu 70€, menevätkö kaupaksi?
Kallio toimii testikuskina. Villin kortin saa kauden aikana kuuteen osakilpailuun. Mikäli Kalliolla on haluja, niin KTM voisi ehdottaa häntä.Onko Mika Kallio vielä KTM:n testikuskina? Jos on, niin saisikohan hän villin kortin Kymiringille, jos MotoGP:ssä on enää villejä kortteja?