Mut eihän se vielä meinaa, että ne vittumaisia ois vallan.Minulla on eniten vaikeuksia ymmärtää helsinkiläisiä ja Etelä-Pohjanmaalta tulevia.
Jos ei niitä ei ymmärrä, niin tottahan toki ne on vittumaisia.Mut eihän se vielä meinaa, että ne vittumaisia ois vallan.
Kananmunasta?
Eikös se Laitilakin tuonne valoisalle alueelle mahdu?Kananmunasta?
Hei! Eikö ole jo ennenkin kielletty mainitsemasta Länsisuomalaisia paikkoja positiiviseen sävyyn?Eikös se Laitilakin tuonne valoisalle alueelle mahdu?
Laitilasta 1 hengen otannan perusteella 0% on vittumaisia ihmisiä.Eikös se Laitilakin tuonne valoisalle alueelle mahdu?
Menee liikaa sisämaahan tuo valoisa imaisimes. Nimenomaan länsirannikolta ja Satakunnasta ne vittumaiset ihmiset tulee. Käännät tuota munaskua n. 80 º vastapäivään, niin että alueelle tulee osa etelä-Pohjanmaata, niin totuus on siinä.Eikös se Laitilakin tuonne valoisalle alueelle mahdu?
Nomuttakun maapallo sattuu olemaan pallon muotoinen (!), niin 80km etäisyys Porista on tuollainen.Menee liikaa sisämaahan tuo valoisa imaisimes. Nimenomaan länsirannikolta ja Satakunnasta ne vittumaiset ihmiset tulee. Käännät tuota munaskua n. 80 º vastapäivään, niin että alueelle tulee osa etelä-Pohjanmaata, niin totuus on siinä.
Laitila ei olekaan rannikolla, eikä Satakunnassa.Laitilasta 1 hengen otannan perusteella 0% on vittumaisia ihmisiä.
Mulla on pikkiriikkinen aavistus, että mä en sisälly tuohon otantaan.Laitilasta 1 hengen otannan perusteella 0% on vittumaisia ihmisiä.