kouvotsvoni
Banjottu
ÄHHÄHHHÄÄÄ!!!!!verhoihin.
ÄHHÄHHHÄÄÄ!!!!!verhoihin.
Mitä pahaa olen sulle ikinä tehnyt?Pori. Suljetaan ja arkistoidaan.
Etkö ole vielä kerennyt vittuilemaan thyllikselle?Mitä pahaa olen sulle ikinä tehnyt?
Et sinä, vaan muuten koko saamarin Bjöörnebori. Suku on vanhempiani myöten Porista. Onneks vanhemmat muutti sieltä Turkuun, Suomen joulukaupunkiin ja Euroopan kulttuuripääkaupunkiin 2011 noin vuosi ennen kuin putkahdin maailmaan teitä ilostuttamaan.Mitä pahaa olen sulle ikinä tehnyt?
Tä? Mistä lähtien vittuilu on täyttänyt "pahan" kriteerit?Etkö ole vielä kerennyt vittuilemaan thyllikselle?
Tirsk! Se on porilaisten sukua. Ihan niinkuin Ferrari on Fiatin. Nauraisin, jollen olisi myös.Et sinä, vaan muuten koko saamarin Bjöörnebori. Suku on vanhempiani myöten Porista. Onneks vanhemmat muutti sieltä Turkuun, Suomen joulukaupunkiin ja Euroopan kulttuuripääkaupunkiin 2011 noin vuosi ennen kuin putkahdin maailmaan teitä ilostuttamaan.
Eikait se varsinaisesti pahaa ole. Ei tosin aina ihan hyvääkään.Tä? Mistä lähtien vittuilu on täyttänyt "pahan" kriteerit?
No istutaan sitten tuppisuuna.Eikait se varsinaisesti pahaa ole. Ei tosin aina ihan hyvääkään.
Eikait vittuilu voi olla aina keskustelun muoto?No istutaan sitten tuppisuuna.
:doubtful:Eikait vittuilu voi olla aina keskustelun muoto?
ainOa:doubtful:
Kyllähän se tuolleenkin saattaapi olla, mutta en ole perehtynyt asiaan.Kyllä se tuonne länsirannikon ja varsinaissuomen seuduille nyt menee.
:doubtful::nope:
Eli siis voi olla? :eek!::doubtful::nope:
:doubtful:2011 noin vuosi ennen kuin putkahdin maailmaan teitä ilostuttamaan.
:nope:Eli siis voi olla? :eek!:
Aikakone ilmeisesti keksitään lähitulevaisuudessa.:doubtful:
Kettu kuittaa.:nope:
Kuulostaa liianki tutulta.Ja vittu meinas oululaiset unohtua: siinä on kans niin alemmuudentuntoinen pikkukaupunki ettei mitää rajaa. Muuta siellä ei osata kuin kyräillä ja haukkua muuta maata. Varsinkin stadia. Siinä ja siinä etteivät lopeta tällaisia stadiin aikanaan muuttaneita ja kotiutuneita. Aina, aina saatana, tulee nykyisen kotikaupungin tullessa tietoon hirveä avautuminen että "se hesa on niin kauhia paikka ja ihimiset ylypeitä". Vittusaatanan tuulipukupersejalat.