Suomen vittumaisin nainen?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kukas on?

Mä annan ääneni Tanja Karpelalle.:ahem:

Yritti päästä Kokoomuksen leipiin, mutta Kokoomuksen uudenmaanpiiri ei häntä hyväksy koska Tanjalla on rattijuopumustuomio ja Kokoomuksesta löytyy jo entinen malli, Leena Harkimo.

Hinku on kuitenkin kova Arkadianmäelle, joten Kepu kelpaa ihan hyvin. Pääsee Matti Vanhasen suojelukseen, nousee eduskuntaa ja ministeriksi. Rakettimaisen urakehitystä kiittääkseen vänkää nyt väkisin Kepulaista olympiakomitean johtoon. Onhan se luonnollista että oikealla jäsenkirjalla löytyy se paras suomalaisen urheilun pelastaja.:jaska:

patriot

Foorumin senaattori
Jaa yrittikö Tanja kokoomuksen listoille? Mulla oli se käsitys, että Benkku häntä monesti pyysi, mutta Tanja valitsi keskustan.

Suomen vittumaisin nainen on varmaan foorumin Olga!;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ehdottomasti Tarja Halonen. Puuttuu asioihin, mitkä ei hälle kuulu. Ulkoministeriössä oli ainakin huhujen mukaan vmäinen pomo. Ja sitten vielä vittuilee varusmiehille ja kieltää bikinishowt.
Ett silleen!!!!!!!!

patriot

Foorumin senaattori
Kyllä Jaska presidentille kuuluu puolustusvoimien asiat mitä suurimmissa määrin. Onhan hän sentään ylipäällikkö! En itsekkään yhdy Halosen näkemyksiin tuolta osin, mutta se on hänen valintansa ja niin se vain on. Seuraavissa vaaleissa äänestetään Tarja paitsioon!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
patriot sanoi:
Jaa yrittikö Tanja kokoomuksen listoille? Mulla oli se käsitys, että Benkku häntä monesti pyysi, mutta Tanja valitsi keskustan.

Suomen vittumaisin nainen on varmaan foorumin Olga!;)
Ai sä oot alkanut jo segmentoida eri kohderyhmiä vaalikampanjassasi? :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Kyllä Jaska presidentille kuuluu puolustusvoimien asiat mitä suurimmissa määrin. Onhan hän sentään ylipäällikkö! En itsekkään yhdy Halosen näkemyksiin tuolta osin, mutta se on hänen valintansa ja niin se vain on. Seuraavissa vaaleissa äänestetään Tarja paitsioon!
Jossain määrin voi myös ymmärtää mihin kannattaa puuttua ylimmältä tasolta ja mihin ei.
Ett silleen!!!!!!!!!

Observer

Well-known member
Ei voi valita vain yhtä: Anneli, Tarja & Tanja = kova kolmikko. :yuck:

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Olga sanoi:
Kylläpä elämä on sinua hellällä kädellä kohdellut, jos minä olen listallasi ykkönen. :ahem:
Kuule Olga - jos patriot sinusta noin ajattelee, niin se on pelkkää plussaa :thumbup:

Ace17

Acenteella
Zetor sanoi:
Kuule Olga - jos patriot sinusta noin ajattelee, niin se on pelkkää plussaa :thumbup:
[offtopic]
patriotin Vuoden Forumilaisäänestyksen top2:
1. Jones
2. Olga

Sanokaa mun sanoneen! :D
[/offtopic]

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Zetor sanoi:
Ettäkö, jos menee tarpeeksi miinukselle, niin se kääntyy jo plussaksi. :rolleyes: :wink:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Yritti, yritti muttei raasu päässyt kun oli ajanut lärveissä autoa. Selityshän oli hyvä, ja meni kansaan kuin häkä, miksi sitä autoa piti kännissä ajaa.

Ja mulle kun aina on sanottu että mittari kulkee yötä päivää. Nyt säästyy nekin fyrkat, kun ajaa itte kapakista himaan:jaska:

Vesku

Maatalousneuvos
Jones sanoi:
Kukas on?

Rakettimaisen urakehitystä kiittääkseen vänkää nyt väkisin Kepulaista olympiakomitean johtoon. Onhan se luonnollista että oikealla jäsenkirjalla löytyy se paras suomalaisen urheilun pelastaja.:jaska:
Viimeisessä Urheilukehdessä oli juttua aiheesta. Karpela tod. näköisesti "kysyi" Niemiseltä, voitko kunnolla hoitaa Veikkausta ja OK:aa! Syitä arvioitiin olevan joko/tai tai yhdessä : Niemisen pitää puolustaa jatkossa Veikkauksen etuja ylikansallisia pelifirmoja vastaan eli samalla "taistella" urheilun, kulttuurin, taiteen rahoituksen puolesta. Toinen vaihtoehto oli just tuo Niemisen kampittaminen Ahon tieltä. Niemisellä oli sangen vankka kannatus, hiihtoliittokin "hylkäsi" puheenjohtajansa Rehusen, joka sitten päätti erota! Joku "pesispatruuna" pohjanmaalta oli sitä mieltä, että kysymyksen esittäminen oli aivan asiallista. Molempia virkoja ei voi hoitaa yhtäaikaa kunnolla!
Hölmöjä olivat olleet Niemisen puuhamiehet, jotka eivät ollet varmistaneet Veikkauksen omistajan- valtion- mielipidettä! Ja aika kovan roolin Urheilulehti antaa Karpelan erityisavustajalle päätösasioissa. Ei tuolla ansiolla vielä Suomen vittumaisimmaksi naiseksi päästä. Vaikka läpeensä politiikko alkaakin jo olla!

Kukas voisi olla? Joku ärsyttävä naistoimittaja? Onko niitä?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
PekPoy sanoi:
Huomenta Suomen Åsa. :yuck:

:>
Etkö tykkää sen äänestä? Etkö tykkää sen kampauksesta? Etkö tykkää sen pikkutisuista? Etkö tykkää sen kokonaisolemuksesta? :D