Observer
Well-known member
Älkääs nyt. Åsa on kivan kinky. :thumbup:Dominic sanoi:Etkö tykkää sen äänestä? Etkö tykkää sen kampauksesta? Etkö tykkää sen pikkutisuista? Etkö tykkää sen kokonaisolemuksesta?
Älkääs nyt. Åsa on kivan kinky. :thumbup:Dominic sanoi:Etkö tykkää sen äänestä? Etkö tykkää sen kampauksesta? Etkö tykkää sen pikkutisuista? Etkö tykkää sen kokonaisolemuksesta?
Pari kertaa lounastanut kyseisen naisen kanssa ja taytyy sanoa, etta oli kun olis kahta hiekkapaperia hangannut vastakkain.sooda sanoi:Anne Brunila, valtiovarainministeriön ylijohtaja. On niin vittumaiset mielipiteet että... Taitaa olla Jaskan sukulaisia.
Selvisipä lähdekkin Joneksen väitteille. Olit näköjään lueskellut Harkimon kolumnia iltalehdestä. No kuten arvasinkin oli se juttu täyttä paskaa ja väitteet Tanjan pyrkimisestä kokoomukseen roskaa. Tanja ei ole koskaan pyrkinyt kokoomukseen.Jones sanoi:Yritti, yritti muttei raasu päässyt kun oli ajanut lärveissä autoa. Selityshän oli hyvä, ja meni kansaan kuin häkä, miksi sitä autoa piti kännissä ajaa.
Ja mulle kun aina on sanottu että mittari kulkee yötä päivää. Nyt säästyy nekin fyrkat, kun ajaa itte kapakista himaan:jaska:
Täytyy tunnustaa että patriot on tosi uskovainenpatriot sanoi:Jokainen ihminen tekee virheitä. Varmasti moni äänestäjäkin on kärähtänyt ratista...
En minä ole minkään puolueen vankkumaton kannattaja. Lisäksi pidän fanaattisuutta negatiivisena asiana. Enkä mielestäni ottanut itse tapaukseen minkäänlaista kantaa.patriot sanoi:Varmasti Sam monella sdp:n ja kokoomuksen edustajalla on luurankoja kaapissa. Viimeisimpänä Antero Kekkosen törttöily.
Mut ei maininnut yhtään sellasta?S.A sanoi:- Elämässä on pahempiakin asioita kuin lapsen syntymä, Tanja Karpela toteaa Iltalehdelle.