Suomi-iskelmäpolli

Kumpi naisartisti ja kappale miellyttää?


  • Äänestäjiä yhteensä
    26

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Kumman naisartistin esitys miellyttää enemmän?

Jenni Vartiainen

Laura Närhi

Hahmo, joka veikkaa ekana, kumpi styge (ja laulaja) minua miellyttää enemmän, voittaa pullakaljat. Ne luovutan voittajalle seuraavassa möötessä, johon osallistun.

Vinkiksi kerron, että toinen kappale ja artisti suorastaan ärsyttävät minua.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Laura

Live-esitys on aina live-esitys. Lisäksi Lauran vanha bändi Kemopetrol oli aikanaan suosikkiyhteeni.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Jenni miellyttää enemmän.
Komppi. Musiikillisesti molemmat ovat minulle tosin täysin yhdentekeviä. Ja muutoinkin Jenniä enemmän miellyttäviä löytyy tästäkin maasta. Mutta kun vaihtoehdot olivat mitä olivat, niin mennään sitten näin.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jenni. Soundimaailma parempi, tunnelma parempi, progressiivisuus parempi.

Molemmissa rumpusoundit huonosti tuotettu, Jennin biisissä myös piano. Samaten Jennin biisissä nimi huono. Mutta kuusijakoisuudesta Jennin kappaleelle isosti plussaa.

Sanoitus tai video eivät vaikuttaneet arvosteluun.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Miten vain, ei iske mun musamakuun. En kuuntele eli en vastaa mitään polliin. :doubtful:
Ei se estä arvioimasta. Aina voi arvioida asteikolla "paskaa - vielä paskempaa". En minäkään jostain death/trash/whatevermetallista mitään tymmärrä, saati kuuntele, mutta yksittäisistä biiseistä voin kyllä muodostaa käsityksen ja tehdä arvostelun omista lähtökohdistani.

-Edit- Ja enhän minäkään tuossa biisejä sinällään arvioinut kuusijakoisuutta lukuunottamatta, vaan soundimaailmaa, tuottamista.
 
Viimeksi muokattu:

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Ei se estä arvioimasta. Aina voi arvioida asteikolla "paskaa - vielä paskempaa". En minäkään jostain death/trash/whatevermetallista mitään tiedä, saati kuuntele, mutta yksittäisistä biiseistä voin kyllä muodostaa käsityksen ja tehdä arvostelun omista lähtökohdistani.
No sit mun pitäis kai sanoa, että jaskattu polli koska en ole kuullut kumpaakaan. Eli mitä teen? :confused:

Jaskattu polli :alppu:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ei nuo olleet iskelmää, nuo olivat pop-balladeja.
Iskelmäradio noita ainakin soittaa. Jälkimmäisen kuulemiselta olen varjeltunut, mutta eka on ainakin niin kauheeta shittiä että huhhuh. Ärsyttää todella paljon toi suomalaisten nuorten naislaulajien tyyli hinkua biiseissä kuin joku astmaatikko. Ennen vanhaan laulajat lauloivat ja keuhkotautiset laitettiin parantolaan eikä levyttämään.

Joo, en kuuntele iskelmää minäkään. Enkä pop-balladeja.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jennille vois sanoa käsipäivää.

Laurasta tulee aina mieleen isänsä, Seppo.:thumbfh::eek:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Närhi (siis lintu) osaa oikeasti laulaa varsin kauniisti, vaikka useimmat äänet kuulostavatkin ihmiskorvin rumilta.

Lauran kappale on venäläistyylinen.

Jennille voisi vastata että pöydän alla.

Ääni Lauralle.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
En ole kumpaakaan kuunnellut, joten olen jäävi, mut ei multa silti pala käämi.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Musiikillisesti molemmat ovat minulle tosin täysin yhdentekeviä.
Liian yksinkertaisia ja tavallisiako porilaiselle älykköhumanistille?

Jenni. Soundimaailma parempi, tunnelma parempi, progressiivisuus parempi.

Molemmissa rumpusoundit huonosti tuotettu, Jennin biisissä myös piano. Samaten Jennin biisissä nimi huono. Mutta kuusijakoisuudesta Jennin kappaleelle isosti plussaa.

Sanoitus tai video eivät vaikuttaneet arvosteluun.
6/8-jakoinen kappale on hirveän vaikea saada toimimaan, ja Jenni Vartiaisen laulama kappale on siis mielestäni melodisesti tosi yhdentekevä. Mielestäni intensiteetti tuossa Laura Närhen laulamassa kappaleessa paljon parempi. Lisäksi yhdyn Juskasen mielipiteeseen, että Jenni Vartiaisen tapa hönkäillä on uskomattoman ärsyttävä.

Mehe voitti pullakaljat, ja Laura Närhi miellyttää minua myös enemmän myös ulkonäöltään.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Molemmat yhdentekeviä. Taustahälyä, ei ärsytä eikä miellytä. Eikä kiinnosta niin paljon että viitsisi vaivautua analysoimaan.

Siis jaskattu polli.
 
Ylös