Omani näyttäisi aikaslailla tuolta.5p Räikkönen
4p Hamilton
3p Vettel
2p Alonso
1p Bottas
Omani näyttäisi aikaslailla tuolta.5p Räikkönen
4p Hamilton
3p Vettel
2p Alonso
1p Bottas
Sama ja lisäisin vielä jaetulle 5. sijalle Hulkin.Omani näyttäisi aikaslailla tuolta.
Jep, ketä ne kestoluuserit kiinnostaakaan.Hyvä taktiikka tuo, että kaikkien kärkitallien ykköskuskit suosikkeja.
Mitä väliä sillä on, onko kuskilla Suomen, Saksan, vai Espanjan passi? Radalla ne näytöt annetaan, ei passintarkastuksessa.Miks Nico Rosberg on nollilla, vaikka hänellä on Suomen passi?
Ai MULLE vai?! Et kai sentään?Äänestin Rosbergia ihan vaan haistatellakseni teille kaikille, myös SULLE!
No, ei ne kakkoskuskit aina kestoluusereita ole, vaikka juuri nyt ei kovin monessa tallissa tasaista olekaan. Silloin, kun minulla vielä jonkinlaisia suosikkikuskeja oli, kuului niihin mm. Elio de Angelis, Riccardo Patrese ja tällä vuosituhannella edes jotenkin sinne päin Heidfeld ja Alguersuari (joita kuitenkin lähinnä vain "seurasin" tarkemmin, kuten suomalaisia).Jep, ketä ne kestoluuserit kiinnostaakaan.
No jos otetaan kakkoset:Hyvä taktiikka tuo, että kaikkien kärkitallien ykköskuskit suosikkeja.
Itselläni taas Fisichella&Trulli olivat moisia. Varmaan jäi päälle heidän otteistaan pitäminen, kun olivat 90-luvun loppupuolella "tulevia mestareita" minun silmissäni.No, ei ne kakkoskuskit aina kestoluusereita ole, vaikka juuri nyt ei kovin monessa tallissa tasaista olekaan. Silloin, kun minulla vielä jonkinlaisia suosikkikuskeja oli, kuului niihin mm. Elio de Angelis, Riccardo Patrese ja tällä vuosituhannella edes jotenkin sinne päin Heidfeld ja Alguersuari (joita kuitenkin lähinnä vain "seurasin" tarkemmin, kuten suomalaisia).
Joo, kohta otetaan nimi ylös ja vedetään porukalla turpaan! Tai sanotaan että Perez on ihan huono eikä pärjää edes Buttonille ja kolaroi vielä liikaa!Nyt on pakko sanoa, että joku on todella rohkea kun on tällä foorumilla äänestänyt Pereziä suosikkikuskikseen.
Että ihan sattumalta suosituin kuski Räikkönen sattuu olemaan suomalainen?Mitä väliä sillä on, onko kuskilla Suomen, Saksan, vai Espanjan passi? Radalla ne näytöt annetaan, ei passintarkastuksessa.
Taidoista ja persoonasta se on kiinni.Että ihan sattumalta suosituin kuski Räikkönen sattuu olemaan suomalainen?
Väitän, että Kimin tyylinen kuljettaja olisi suosittu (tuskin kuitenkaan suosituin), vaikka tämä ei olisikaan suomalainen.Että ihan sattumalta suosituin kuski Räikkönen sattuu olemaan suomalainen?
Eikös de Angelis laittanut Lotus-aikoinaan aika selvästikin Nigel Mansellia ruotuun?No, ei ne kakkoskuskit aina kestoluusereita ole, vaikka juuri nyt ei kovin monessa tallissa tasaista olekaan. Silloin, kun minulla vielä jonkinlaisia suosikkikuskeja oli, kuului niihin mm. Elio de Angelis, Riccardo Patrese ja tällä vuosituhannella edes jotenkin sinne päin Heidfeld ja Alguersuari (joita kuitenkin lähinnä vain "seurasin" tarkemmin, kuten suomalaisia).
http://www.f1-forum.fi/vb/member.php?u=7224?Nyt on pakko sanoa, että joku on todella rohkea kun on tällä foorumilla äänestänyt Pereziä suosikkikuskikseen.