Minä väitän, että osa on äänestänyt jotain muuta kuljettajaa kuin Kimiä pelkästään kettuillakseen.Kimillä vain 68% äänistä? Olisin luullu että ainakin jotain 90. Onko tänne tullu trolleja vai eikö suomalaiset ookkaan enää sellasta "Jeee Kimi on paras haistakaa muut vittu" porukkaa?
Niin minäkin veikkaan. Tosin ainakaan itse en äänestänyt Massaa kettuillakseni, vaan haistatellakseni.Minä väitän, että osa on äänestänyt jotain muuta kuljettajaa kuin Kimiä pelkästään kettuillakseen.
Ja sillä on gridin kaunein vaimo!Äänestin Romainia, koska sillä ei ollu vielä yhtään ääntä ja se hymyilee nätisti.
Tulee mieleen perussuomalaisetNiin minäkin veikkaan. Tosin ainakaan itse en äänestänyt Massaa kettuillakseni, vaan haistatellakseni.
Persutkin tykkää Massasta, on se siitä huikea kuljettaja ja peliväline. Katsokaa noita silmiä!Tulee mieleen perussuomalaiset
Nääh! Check this out. Foorumilaisen harjaantuneeseen silmään tämä näyttää nopealta.Persutkin tykkää Massasta, on se siitä huikea kuljettaja ja peliväline. Katsokaa noita silmiä!