F1Electric
Well-known member
Pakko kai tässä on Hamiltonin faniksi alkaa.
Joudut mahdollisesti kannattamaan saippualaatikkotiimiä.Riippuu täysin siitä, missä tiimissä Jarno Trulli ajaa. Jos ei aja missään, niin sitten fanitan tyhjää.
Mika Salo Nascar-auton rattiin
18.11.2009 08:58
Entinen F1-kuljettaja Mika Salo testaa tällä viikolla Nascar-autoa New Smyrnan radalla Yhdysvalloissa.
Salon ajokkina on Michael Waltrip Racingin ajokki. Hänen lisäkseen testiin osallistuu myös formula ykköset jättävä Jarno Trulli.
- Olen odottanut tätä todella. Se on uusi haaste ja uusi kokemus. Olen ajanut viimeiset kolme vuotta Le Mans -sarjaa ja saman tekeminen vuodesta toiseen alkaa tulla jo tylsäksi, Salo kertoi Autosport.comille.
Into Nascaria kohtaan syttyi Salon mukaan viime vuonna, kun hän osallistui Charlotten kilpailutapahtumaan. Hän sanoi kokeilleensa miltei kaikkia moottoriurheilumuotoja, mutta Nascar on vielä puuttunut kokoelmasta.
- Ajaisin mielelläni Nascar-sarjaa, mutta en halua tehdä sitä, jos olen siinä hidas, Salo kertoi testin taustoista.
- Kaikki jotka Euroopassa katsovat Nascaria televisiosta, ajattelevat että se ei voi olla kauhean vaikeaa. Mutta kun näkee radalla, kuinka kuljettajat ajavat mutkissa, se on todella vakuuttavaa.
(MTV3)
Harmi vain, että Maikkari on taas pihalla asioista.Sue_me sanoi:Hänen lisäkseen testiin osallistuu myös formula ykköset jättävä Jarno Trulli.
Jarno Trulli says that although he still has opportunities to remain in Formula 1 next year, he wants to leave the door open to a possible future NASCAR switch.
---
"Obviously looking at today's situation it's pretty clear that I can race in Formula 1 next year, but doing this test might keep many doors open," said Trulli. "So I'm fully open on any kind of stuff, even though my priority is to stay in Formula 1."
Joo. Näitä ei pitäisi tehdä ennen kuin tallipaikat on lyöty täysin lukkoon...Hyvältä näyttää kieltämättä äänestystulos
(l)Tietenkin jaskahan voi jättää äänestämättä, jos et kannata ketään.
Piirrä vaikka kirkkovene tai Aku Ankka sun postaukseen.:thumbup:
Airot puuttuu.