Suosikkitallisi kaudella 2012

Suosikkitallisi kaudella 2012

• Äänestäjiä yhteensä
    71

K. August

Well-known member
Kun en pollia pysty tekemään, niin enpä avaa uutta toikkia. Mutta mitä tallia kannatatte tällä kaudella?

Itse aiemmin kannatin Ferraria, mutta kun menestyksen heiketessä arroganssi tuntuu suorastaan kasvaneen, niin olen saanut siitä tiimistä tarpeeksi jo oikeastaan pari vuotta sitten. Korvaavaa suosikkitallia onkin sitten ollut vaikeampi löytää. Williamsia olen aina sympatiseerannut, Sauberin ohella viimeinen todellinen yksityistiimi, joka on mukana rakkaudesta lajiin. Mutta viime kauden jälkeen olin jo menettää uskoni Williamsiin. Edelliskisan voitto teki kuitenkin Williamsista suosikkitallini. Ja ei, en vaihda suosikkitalliani edelliskisan tulosten perusteella. :D

Williamsin lisäksi kannatan myös Sauberia, sekä McLarenia. Nuo kolme tiimiä Ferrarin ohella ovatkin ainoat, jotka ovat pääosin säilyttäneet identiteettinsä tiimin perustamisesta alkaen, kaikki muut tallit ovatkin sitten uudelleenbrändättyjä.

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
No sanotaan vaikka:
1. Mercedes
2. Mclaren
3. Lotus
4. Force India
5. Willliams
6. Sauber (jos vaihtaisi takaisin Mersun moottoreihin, nousisi listallani pari pykälää)

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jos en ota kuskeja mukaan laskuihin, niin suosikkitalli on Red Bull. Mukavaa nähdä, että energiajuomayhtiö menestyy ykkösissä!

Jos huomioin myös kuskit, niin kannatan eniten Lotusta ja Sauberia. Lotusta Kimin vuoksi ja Sauberin kuskikaksikosta olen myös pitänyt aina.

DW

2009-2016
Ei ole ollut yhtään selkeää suosikkia pitkään aikaan, mut jos sellainen nyt puoliväkisin väännetään, niin voisi Williamsille äänen antaa. Kaiken se on jo ykkösissä saavuttanut, mutta enpä pahastu vaikka silloin tällöin voiton nappaa nykyisten suurten edestä. Ei kait Frankillakaan enää tuhlattavaksi noita vuosia ole.

Har*

Well-known member
Lotus koska Räkä. Plussaa tosin ehdottomasti noin hyvän auton rakentamisesta. Oikeasti kuvittelin sen tappelevan tällä kaudella jossain Caterhamin tasolla keskikastin perällä.

Caterhamia symppaan edelleen, mutta en tiedä kauanko tällainen gloryhunter jaksaa menestystä (lue edes sitä yhtä pistettä) odottaa. Tuskin ainakaan Heikin aikakaudella, joten jonnekin taka-alalle huomiossa siksikin painunee. Williamsin menestys oli ehdottoman iloinen yllätys. Sauber sitten siinä heti perässä, isoista talleista McLaren.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Kaudesta 2010 alkaen olen kannattanut Scuderia Ferraria, sitä ennen 15 vuotta kannatin Benetton/Renault tiimiä. HRT on nykyään Ferrarin lisäksi toinen jota symppaan.

Miikhail

Well-known member
Jos ei huomioida kuljettajia niin Mersu, Williams ja Sauber.

teppoil

Well-known member
En ymmärrä vuosiluvun merkitystä otsikossa. Williams on suosikkitallini.

mm2006

Well-known member
Ei mitään pysyvää suosikkitallia vaan tuuliviirinä mennään sen mukaan missä suomalaiskuskit kulloinkin ajavat. Tällä hetkellä suosikkeina siis Lotus ja Caterham. Legendaariselle Williamsille tulee myös toivottua menestystä ja nousua takaisin suuruuden päivien tasolle.Toinen sellainen "puolisuosikki" on McLaren, jonka kuskeiksi Häkän ja Räkän tulen loppuunsaakka mieltämään. Räikkösen paluu "kotiin" olisi sellainen dream come true moment.

Jarppi

The Trulli Train
Sijainti
Home
Ei ole varsinaista suosikkitiimiä, mutta Sahara Force Indiasta pidän. Aikoinaan kannatin kuuden vuoden ajan Panasonic Toyota Racingiä.

Vepe

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Itellä ei ole varsinaista suosikkia, mutta lähelle pääsee HRT

WebSlave

Trackman
Lotus ja Caterham. Koska Lotus on musta eikä Group Lotus enää ole vetämässä Enstonen tallia uppoavaan laivaansa, niin laitoin Lotuksen, kun kahta ei voinut.

IWE

Well-known member
Meppe, mutta lähinnä BAR-historiansa, suosikki juoma brändini sponsoroinnin sekä suosikki kuljettajani siellä kilpailemisen vuoksi. Itse automerkkiä en erityisemmin arvosta (vaikka he jotain hienoja automalleja ja legendaarisia kilpureita historiansa aikana ovatkin vääntäneet).