Super 200 Race Alastaro 14.-15.5. Kuka hahmo paikalla?

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Moon menos la-su. Vauhdinmaailmassa on kuponki, jolla pääsee kaksi yhden hinnalla... että jos joku tahtoo romanttisille racing-treffeille mun kera. Joskin kai noita kuponkeja muutamalla muullakin saattaa olla.

Aikataulun ja kilpailijat (alustavia kumpainenkin) löytää muuten osoitteesta http://www.alastarorace.net/ .
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Kattelin tota osallistujalistaa ja pisti silmään ainakin mulle uutena juttuna että Anssi Kela on siirtyny sisätöihin mutta ottaa tupla-annoksen, F3:n tilalla A4 ja 911.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Jees. Ja osannottajalistasta ei taida ilmetä se, että Janel Nurminen on saanut päätettyä millä ajaa. Alla on LMS:n toinen A4. Aikaseminhan Ohtlan Civic oli myös vaihtoehtona.

Noi Ferkut voi olla aika hauskat tuolla avoimessa lähdössä mukana. Nih. Mutta aamusta olis tarkotus lähteä ajemaan.
 

gnz

Well-known member
Liittynyt
19.3.2002
Viestit
1015
Sijainti
espoo
Otto Hokkanen sanoi:

Noi Ferkut voi olla aika hauskat tuolla avoimessa lähdössä mukana. Nih. Mutta aamusta olis tarkotus lähteä ajemaan.
Onko se siis varmistunut, että nämä 2 ferraria ovat paikalla?

edit: Kyseessä luultavammin tällä sivulla mainitut 2 355:sta.
 
Viimeksi muokattu:

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
No enpä mä mitään ihmeempää varmistusta ole saanut, mutta joskus huomasin tuon Miettisen sivulla tuon kisan kalenterissa ja kysäisin sähköpostilla. Silloin ainakin oli vielä osallistumassa avoimeen lähtöön. Ja juuri noista autoista on siis kyse.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Päivä pulkassa ja naama palanut. Raporttia aurinkoiselta Alastarolta myöhemmin tänään, kun MUT-palvelu saa (jos saa) tulokset nettiin.
 

gnz

Well-known member
Liittynyt
19.3.2002
Viestit
1015
Sijainti
espoo
Sammypiru sanoi:
Otto, Joosa ja mä :D


Muuta porukkaa olis sillainsopivasti, toki enemmänkin olisi mahtunut.
Kuis paljon noin suurinpiirtein. 1000 ? 2000 ?:D
 

Snander

Member
Liittynyt
23.4.2001
Viestit
8
Sijainti
Loimaa
katsojia oli paikanpäällä kyllä harmittavaisen vähän.

monta kertaa olen ihmetellyt, miksei edes rata-sm osakilpailu kiinnosta ihmisiä?
ymmärrän jotenkin jos ei viitsitä lähteä katsomaan esim. endurancea tai jokkista.
mutta onhan SUPER2000race kuitenkin tapahtumana aivan omassa sarjassaan edellämainittuihin verrattuna.
...miksi 80-luvulla sitten jaksettiin vielä kiinnostua?

minä siellä kumminkin taas olin :D
ja kuvasatoa voi tutkailla KySUA:den kotisivujen galleriassa.

http://www.kolumbus.fi/joukoaittamaki/kysua.htm
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Snander sanoi:
katsojia oli paikanpäällä kyllä harmittavaisen vähän.

monta kertaa olen ihmetellyt, miksei edes rata-sm osakilpailu kiinnosta ihmisiä?
ymmärrän jotenkin jos ei viitsitä lähteä katsomaan esim. endurancea tai jokkista.
mutta onhan SUPER2000race kuitenkin tapahtumana aivan omassa sarjassaan edellämainittuihin verrattuna.
...miksi 80-luvulla sitten jaksettiin vielä kiinnostua?

minä siellä kumminkin taas olin :D
ja kuvasatoa voi tutkailla KySUA:den kotisivujen galleriassa.

http://www.kolumbus.fi/joukoaittamaki/kysua.htm
Oho kolmaskin hahmo Loimaalta tällä foorumilla :tongue: Itsehän sairastelin viikonlopun, muuten kyllä olisin paikalla ollut. :frown:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Snander sanoi:
katsojia oli paikanpäällä kyllä harmittavaisen vähän.

monta kertaa olen ihmetellyt, miksei edes rata-sm osakilpailu kiinnosta ihmisiä?
ymmärrän jotenkin jos ei viitsitä lähteä katsomaan esim. endurancea tai jokkista.
mutta onhan SUPER2000race kuitenkin tapahtumana aivan omassa sarjassaan edellämainittuihin verrattuna.
...miksi 80-luvulla sitten jaksettiin vielä kiinnostua?

minä siellä kumminkin taas olin :D
ja kuvasatoa voi tutkailla KySUA:den kotisivujen galleriassa.

http://www.kolumbus.fi/joukoaittamaki/kysua.htm

Oliko sulla oikeen joku valokuvaajan lappu tms. kun olet päässyt hyviin kuvauspaikkoihin? Vai onko sulla Kaunismäen kautta muuten vaan hyvät edut? Kuvauskalustokin lienee laadukasta, miellyttäviö kuvia katsella. :thumbup:
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
842
Snander sanoi:
katsojia oli paikanpäällä kyllä harmittavaisen vähän.

monta kertaa olen ihmetellyt, miksei edes rata-sm osakilpailu kiinnosta ihmisiä?

...miksi 80-luvulla sitten jaksettiin vielä kiinnostua?


http://www.kolumbus.fi/joukoaittamaki/kysua.htm
Kyllä yksi syy on varmasti mainostus. Paha kenenkään on mihinkään mennä jos kukaan ei tiedä kisoista... Vauhtiajoja mainostetaan hyvin. No mutta Ahvenistolle vaan kaikki. Kyllä siellä nyt luulis olevan porukkaa mutta katsotaan.
 

Snander

Member
Liittynyt
23.4.2001
Viestit
8
Sijainti
Loimaa
Sammypiru sanoi:
Oliko sulla oikeen joku valokuvaajan lappu tms. kun olet päässyt hyviin kuvauspaikkoihin? Vai onko sulla Kaunismäen kautta muuten vaan hyvät edut? Kuvauskalustokin lienee laadukasta, miellyttäviö kuvia katsella. :thumbup:
tällä kertaa ei tarvinnut valokuvaajalappuja =)
olin kilpailussa ratatuomaripisteellä 10 töissä.
ja siitä nuo kaikki kuvatkin ovat.

kaunismäkihän on KySUA:den puheenjohtaja ja minä olen seuran jäsen, ratatuomari ja KySUA:den kotisivujen ylläpitäjä / kuvaaja.

hyvät edut? ...ehkä suurin etu on se että saa aika vapaasti kulkea rata-alueella koska moni tuntee minut siellä.

kuvauskalusto? ...Canon EOS 300D digijärkkäri parilla putkella.
 

Snander

Member
Liittynyt
23.4.2001
Viestit
8
Sijainti
Loimaa
kyllä se ahvenisto jää hittosoikoon minultakin näkemättä.
täytyy tyytyä teeveen 3min kisakoosteeseen :mad:
...mutta ahveniston SRC finaalia 17.9. ei passaa missata
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Jees. Ikinä en ole rallikrossia jaksanut käydä kattomassa, Apparan SRC-kisaa täytyy käydä seuraamassa. Ihan jo sillä, että katsojia olisi mahdollisimman paljon, kun kuulopuheitten mukaan FIA:n tarkkailijat on paikalla mahdollista EM-osakilpailua varten paikkoja katsastamassa.

Mutta hienoja kuvia kyllä toden totta. Eritoten tuo, jossa näkyy kaksi Suomen kauneinta (vaan ei nopeinta) ratakuorkkia.
 
Ylös