Superbike ja Supersport 2019

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Sitäkin olen pohtinut, miksi ei ole siirtynyt tähän sarjaan?. Onko kyse Motogp:n suuremmasta näkyvyydestä vai KTM-testisopparin tuomista rahoista?
Kuutisen vuotta sitten kun Mikaa haastattelin, niin silloin vaikka aikaa siitä on jo, sanoi että tarjouksia oli saanut Superbike tiimeiltä, mutta näki tuolloin että MotoGP se päätähtäin. Sanoi kyllä että sarja on mielenkiintoinen ja että koskaan ei voi sanoa, ei koskaan. Ainakin Aprilialle on aikoinaan Mikaa linkitetty tohon sarjaan.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4383
Sijainti
Salo
Syyn siihen, miksi Kallio ajaa missä ajaa, tietää Kallio itse parhaiten. Superbikessa toki tulisi pienempi näkyvyys sivutuotteena, toisaalta siellä lienisi helpompi ajaa voitoista, kaikki Jonathan Reasta alaspäin ovat enempi tai vähempi sitä journeyman-tasoa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Juhannus hommat saatu päätökseen, tuli tuossa Eurosportilta katsottua Supebike-MM - Misanon viikonlopun toisen kisan uusintaa, sarjajohtaja Álvaro Bautista kaatui toisella kierroksella kärjestä, mutta pääsi jatkamaan, voittoon kisassa ajoi Jonathan Rea.

Näytä liitetiedosto 26468
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Viime viikkoina tapahtunutta: Bautista ei hyväksynyt Ducatin tarjousta ensi vuodesta ja Ducati hankki tilalle Scott Reddingin British Superbikesista.

Nyt Bautistaa huhutaan joko Hondalle, joka liittyy isompaan skenaarioon Hondan isommasta panostuksesta ja enemmän tehdastalliksi muuttumisesta, tai paluuta MotoGP:hen KTM:llä.
 
Viimeksi muokattu:

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8363
Sijainti
Helsinki
Syyn siihen, miksi Kallio ajaa missä ajaa, tietää Kallio itse parhaiten. Superbikessa toki tulisi pienempi näkyvyys sivutuotteena, toisaalta siellä lienisi helpompi ajaa voitoista, kaikki Jonathan Reasta alaspäin ovat enempi tai vähempi sitä journeyman-tasoa.
Miten määrität journeyman-tason?
 
Viimeksi muokattu:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
^ Mitä tohon IntriguingManin kommenttiin tulee, niin en ymmärrä miten näkyvyydellä olisi paljon asian kanssa tekemistä kun viime vuosina ei ole ollut edes vakiokuski MotoGP:ssa. Tosin vähän outo skenaario nyt muutenkin, jos Kallio olisi halunnut siirtyä WSBK:hen niin se olisi varmaan ollut otollisinta tehdä monta vuotta sitten, kun olisi ollut paljon halutumpi nimi.

Vähän mitäänsanomaton tapa ratkaista mestaruus, mutta itse kisat (kaikki kolme) olivat hyviä. Toivottavasti loputkin niin ehkä siitä saisi jotain momemtumia lupaavalle ensi kaudelle eikä Rean tarvitse miettiä enää pisteitä (kuten esim. 1. kisassa vähän siltä tuntui).
 
Viimeksi muokattu:

Dzekoo

Well-known member
Liittynyt
13.11.2017
Viestit
881
Rea sittenkin mestari..Bautista hyytyi huippu alkukauden jälkeen..
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8363
Sijainti
Helsinki


Jonathan Rea voitti myös 1. lähdön. Supersport-luokan maailmanmestariksi ajoi Randy Krummenacher.
 
Ylös