Superpesis 2006

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sotkamo on voittanut Kiteen kirkkaasti jo kaksi kertaa. Lauantaina on mahdollisuus kolmanteen voittoon ja pudottaa Kitee pronssipeliin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Sotkamo on voittanut Kiteen kirkkaasti jo kaksi kertaa. Lauantaina on mahdollisuus kolmanteen voittoon ja pudottaa Kitee pronssipeliin.
Pitäkäämme siis Kiteelle peukkuja :thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Pitäkäämme siis Kiteelle peukkuja :thumbup:
Kiteehän on viime vuoden mestari. Sotkamo oli pronssilla. Kuopio ja Pattijoki ovat harvinaisempia mestariehdokkaita, mutta toinen heistä tippuu välierissä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Kiteehän on viime vuoden mestari. Sotkamo oli pronssilla. Kuopio ja Pattijoki ovat harvinaisempia mestariehdokkaita, mutta toinen heistä tippuu välierissä.
Totta. Mukana olevista Kuopiota kannatan eniten. Sotkamoa taas vähiten, kun heillä on kuitenkin aika ylivertainen menestysputki viimeisellä vuosikymmenellä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Totta. Mukana olevista Kuopiota kannatan eniten. Sotkamoa taas vähiten, kun heillä on kuitenkin aika ylivertainen menestysputki viimeisellä vuosikymmenellä.
No joo. Toisaalta nyt Sotkamolla on taas paljon uusia nuoria poikia pelaamassa ja aika pitkälti itse kasvatettuja.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
PattURaahe tasoitti pelit Puppeleiden kanssa. Kuopiossa tulee tiukka peli torstaina.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ettei tämä päivä ihan Schumacherille ja Räikkösen Ferrari -sopimukselle mene, niin kerronpa, että Sotkamo voitti Pattijoen 2-1. :thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kirittäret menivät kuromaan PesäYsien 2-0 johdon 2-2:een :jaska: Ratkaiseva peli pelataan vielä Jyväskylässä. Toivottavasti mestari vaihtuu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Kirittäret menivät kuromaan PesäYsien 2-0 johdon 2-2:een :jaska: Ratkaiseva peli pelataan vielä Jyväskylässä. Toivottavasti mestari vaihtuu.
Pahoin pelkään, ettei vaihdu. Suunta on nyt niin vahvasti Jyväskylään päin. :doubtful:
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Kaikki tietää mun kantani, mutta tämän kerran totean kuitenkin, että taas tulee kultaa oikeaan osoitteeseen, Kainuuseen!:thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Ainakin naisten peli täytyy katsoa:
Tv-lähetykset:

la 16.9. 11.55 YLE24 ja 18.15 TV2 Jyväskylä – Lappeenranta 5.

la 16.9. 14.45 TV2 Pattijoki – Sotkamo 2.

su 17.9. 13.55 TV2 Sotkamo – Pattijoki 3.

la 23.9. 14.45 TV2 mahdollinen Pattijoki – Sotkamo 4.

su 24.9. 13.55 TV2 mahdollinen Sotkamo – Pattijoki 5.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Masentavaa seurata Lappeenrannan suorituksia :nope: Uskomattoman huonoa peliä :thumbdown
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pahalta näytti Pattijoen ja Sotkamon pelissäkin alkuvaiheet. Nyt näyttää paremmalta. :wink:
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Vai meni Pattu sitten voittamaan tuon ottelun. Itse ajattelin jo, kun Sotkamo tasoitti toisella jaksolla, että se ottelu taitaa olla siinä..
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Rusina sanoi:
Vai meni Pattu sitten voittamaan tuon ottelun. Itse ajattelin jo, kun Sotkamo tasoitti toisella jaksolla, että se ottelu taitaa olla siinä..
Minä en jaksanut siirtyä yläkertaan katsomaan ottelua digipuolelta, vaan menin ostamaan lapsille karkkipäivän ostokset :jaska:
 

Trone

Registered Loser
Liittynyt
12.4.2002
Viestit
1222
Sijainti
Suomi
Rusina sanoi:
Vai meni Pattu sitten voittamaan tuon ottelun. Itse ajattelin jo, kun Sotkamo tasoitti toisella jaksolla, että se ottelu taitaa olla siinä..
Pertti Mäkelältä makea lyönti supervuorossa: merkistä väliin.

Ja muutenkin oli kyllä molemmilta joukkueilta mukavan näköistä peliä, ja dramaturgisestikin oivaa viihdettä. Varsinkin kun oikea joukkue lopulta voitti :thumbup:
 
Ylös