Olga
.
Sotkamo on voittanut Kiteen kirkkaasti jo kaksi kertaa. Lauantaina on mahdollisuus kolmanteen voittoon ja pudottaa Kitee pronssipeliin.
Pitäkäämme siis Kiteelle peukkuja :thumbup:Olga sanoi:Sotkamo on voittanut Kiteen kirkkaasti jo kaksi kertaa. Lauantaina on mahdollisuus kolmanteen voittoon ja pudottaa Kitee pronssipeliin.
Kiteehän on viime vuoden mestari. Sotkamo oli pronssilla. Kuopio ja Pattijoki ovat harvinaisempia mestariehdokkaita, mutta toinen heistä tippuu välierissä.Sam sanoi:Pitäkäämme siis Kiteelle peukkuja :thumbup:
Totta. Mukana olevista Kuopiota kannatan eniten. Sotkamoa taas vähiten, kun heillä on kuitenkin aika ylivertainen menestysputki viimeisellä vuosikymmenellä.Olga sanoi:Kiteehän on viime vuoden mestari. Sotkamo oli pronssilla. Kuopio ja Pattijoki ovat harvinaisempia mestariehdokkaita, mutta toinen heistä tippuu välierissä.
No joo. Toisaalta nyt Sotkamolla on taas paljon uusia nuoria poikia pelaamassa ja aika pitkälti itse kasvatettuja.Sam sanoi:Totta. Mukana olevista Kuopiota kannatan eniten. Sotkamoa taas vähiten, kun heillä on kuitenkin aika ylivertainen menestysputki viimeisellä vuosikymmenellä.
Niinpä:dunno: Hyytyi kauden mittaan Kipa kyllä.:thumbfh:Olga sanoi:Jee jee jee, Kitee kalpenee!!! :thumbup:
Pahoin pelkään, ettei vaihdu. Suunta on nyt niin vahvasti Jyväskylään päin. :doubtful:Sam sanoi:Kirittäret menivät kuromaan PesäYsien 2-0 johdon 2-2:een :jaska: Ratkaiseva peli pelataan vielä Jyväskylässä. Toivottavasti mestari vaihtuu.
Saanen olla asiasta täysin päinvastaista mieltä :thumbup:Olga sanoi:Pahalta näytti Pattijoen ja Sotkamon pelissäkin alkuvaiheet. Nyt näyttää paremmalta. :wink:
Minä en jaksanut siirtyä yläkertaan katsomaan ottelua digipuolelta, vaan menin ostamaan lapsille karkkipäivän ostokset :jaska:Rusina sanoi:Vai meni Pattu sitten voittamaan tuon ottelun. Itse ajattelin jo, kun Sotkamo tasoitti toisella jaksolla, että se ottelu taitaa olla siinä..
Pertti Mäkelältä makea lyönti supervuorossa: merkistä väliin.Rusina sanoi:Vai meni Pattu sitten voittamaan tuon ottelun. Itse ajattelin jo, kun Sotkamo tasoitti toisella jaksolla, että se ottelu taitaa olla siinä..