Suunnitelmasi rauhan ajalle, jos sota ei sytykään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oot varmaan ymmärtänyt jotain väärin. Tuossa on eroa 2 minuuttia, kun olet editoinut ja Troy lähettänyt oman viestinsä. (muistan kyllä Joukahaisen tapauksen jne.)

Toki pyynnöstä Troy voi poistaa, mutta bannilla uhkaaminen...no se nyt on vain...ööh...:D

Kuten huomaat olen pyytänyt tässä toikissa ja myös YV:nä. Mitään ei tapahtunut. Mut hei ei tää niin vakavaa ole. Modetkin voi unohtaa mun viestin heille.

Lainaa Alunperin kirjoittanut ToXiCiTy
Paskat sä ole huolestunut. Tätähän sä olet vesikielellä odottanut. Ajattele nyt, että ihan luvan kanssa pääsee tappamaan ryssiä. Tulee varmaan jo touhutippa housuihin.

Laittaisko tämän nyt vaikka vaalikiiman piikkiin?

Okei ton Troyn viestin mä sulatan, mutta sä teet ton vain vittuilaksesi. Minkä helvetin vaalikiiman? Mä äänestin jo.

Jos se on vittuilua että quottaa sun aiemman viestin niin sittenhän se on.

Anteeksi ihan kauhian paljon. Ethän mitään syytteitä nosta? Sopiiko että laitan mielipahasta vaikka 10 000 euroa HETI tilille?

Ihan kuin foorumilla olisi sodanuhkaa ilmassa. Taidan painua poterooni nukkumaan. :(

Suunnitelmani rauhan ajalle, on miettiä, missä minun kuuluisi olla, jos sota syttyisi.

Ostapa, Alppu, pari pussia pähkinöitä ennenkuin menet paikalle.

Albert on pähkinälakossa. Tai ainakin toivon että on, sillä kyytiin en ota ennen kuin on.