Olihan noista kirjeistä jo yli vuosi sitten mainintaa, jos en väärin muista.Olla vaiti?
Ollaan muuten jännän äärellä kun 60 vuotiaille saakka lähetetään kirjes.
Jos saan lapun, lukeeko siinä että "LIIKKUMATTA!".
Asiasta asiaan: mihin tässä valmistaudutaan? Olen vähän huolestunut...
Pikkaisen lirahtaa täälläkin tekemisen puute eli tyhjäkäynti.Paskat sä ole huolestunut. Tätähän sä olet vesikielellä odottanut. Ajattele nyt, että ihan luvan kanssa pääsee tappamaan ryssiä. Tulee varmaan jo touhutippa housuihin.
Editoipa ihan ittes vaan, ni.Editoi viestisi kiitos.
Melkein liian myöhään. Olen 40 v. Bring it on!Ukraina osui vaan sopivaan aikaan.
Sen tiedät vain sinä ja kunnanlääkäri itse.EDIT. Jaa mikäs mua taas vaivaa?
Vihreys?EDIT. Jaa mikäs mua taas vaivaa?
Sama.Pikkaisen lirahtaa täälläkin tekemisen puute eli tyhjäkäynti.
Paitsi sotilasarvo?Oli muuten edellisessä lääkärintarkastuksessa kaikki arvot melkein täydellisiä.
Katos vaan. Lääketetiellinen ihme. Mut näin on. Uskon.Oli muuten edellisessä lääkärintarkastuksessa kaikki arvot melkein täydellisiä. Verenpaine, sokerit ym. kuvasivat keuhkot kanssa ja eivät uskoneet kun kerroin polttaneeni röökiä 20 vuotta. Ei minkäänlaisia merkkejä tupakanpoltosta keuhkoissa.
Älä luovuta - 60 vuotiaille saakka tulee lappu!Ai samperi olen nostoväkeä. No huidon haravalla sit.
Ja sä näköjään haluat itsellesi bannia kun ei ton mun viesti ole poistunut siitä sun viestistäsi. Toimi.Katos vaan. Lääketetiellinen ihme. Mut näin on. Uskon.
Joo. Kuulun näköjään varareserviin.Älä luovuta - 60 vuotiaille saakka tulee lappu!
Miksi? Oletko saanut varoituksen viestistäsi?Ja sä näköjään haluat itsellesi bannia kun ei ton mun viesti ole poistunut siitä sun viestistäsi. Toimi.
Katos kun mä editoin mun viestiä ennen kuin Troy lähetti omansa ja se on nykyään kiellettyä tuollainen toiminta. Mutta koska kyseessä olen minä, niin en odota mitään toimia joten ihan sama.Miksi? Oletko saanut varoituksen viestistäsi?
Oot varmaan ymmärtänyt jotain väärin. Tuossa on eroa 2 minuuttia, kun olet editoinut ja Troy lähettänyt oman viestinsä. (muistan kyllä Joukahaisen tapauksen jne.)Katos kun mä editoin mun viestiä ennen kuin Troy lähetti omansa ja se on nykyään kiellettyä tuollainen toiminta. Mutta koska kyseessä olen minä, niin en odota mitään toimia joten ihan sama.