mufcAleksi
Well-known member
- Liittynyt
- 17.7.2017
- Viestit
- 70
https://www.youtube.com/watch?v=7DRPs6qKIVQOnko tästä tullut videoo vastaan missään? Uusinta olis kiva..
1.40 kohdassa incar
https://www.youtube.com/watch?v=7DRPs6qKIVQOnko tästä tullut videoo vastaan missään? Uusinta olis kiva..
Tuota kun jatkaa tovin niin Poom vetää omenapuuhun :tongue:
Tossa Badiun huima:Tuota kun jatkaa tovin niin Poom vetää omenapuuhun :tongue:
Meeke Laukaa, Greensmith Ruuhimäki ja Pajari Pihlajakoski paikat löytyy kun kaivelee mun aikaisempia viestejä.
Torittu. Tässä paikka Neuvillen kyydissä vuodelta 2013:47:32 ?? s-mutkat mätäsmaisemissa, paljon yleisöä, ihan pätkän maalissa, Mattilan maali?
Toi on muuten kanssa Vaherilta ja nimenomaan Vaherintieltä kun lasketellaan Tarvajärventien risteystä kohti, samasta kamerasta kuvattu kun toi Tarvajärventien ja Heinäseläntien risteys otos. Siihen on vaan sittemmin kasvanu enemmän puustoo väliin, mutta tässä suunnilleen sama kuvakulma Google Mapsissa.50:21 ?? (pitkä näkemä peltoaukealla)
Vuonna 1998 tietä tosiaan ajettiin sellaisessa muodossa, ja ainakin -99 Tommi on ajanut testiä Kuukanpäässä ennen Jyskälää.Onko Kuukanpään vaiheista muuten tietoa: milloin asvaltointi ja tielinjan muutos tapahtui? Tietojeni mukaan pätkää on ajettu vanhassa muodossa vielä vuoden 1998 Historic 1000 Lakes Rallyssä, eli silloin varmaan tie on ollut vielä vanhassa muodossaan. Entä miksi pätkää lakattiin ajamasta Suurajoissa? Vuonna 1985 oli viimeinen kerta niin että siltapaikkakin ajettiin, 1986 ja 1987 ralli ei käynyt tällä suunnalla ja vuoden 1988 versiosta puuttui siltapaikka. Kaikkina seuraavina vuosina ralli kyllä suuntautui Jyväskylästä itään, mutta Kuukanpäätä ei ajettu, vaikka oletettavasti tiet olisi olleet paikallaan. Testiäkin 90-luvulla Kuukanpäässä ajettiin paljon (kuten myös Humalamäessä). Liittyikö tähän esim pelko liiasta väkitungoksesta? Paikallisten vastustus?
Erittäin mielenkiintoista :thumbup: Löytyyköhän vastaavia verrokkeja 80- ja 00-luvuilta, tai jopa 70-luvulta? Jos vuodesta 1997 kelaa 20 vuotta taaksepäin, niin vauhdin kasvu on varmaan ollut suhteessa vielä paljon dramaattisempaa?Tämän vuoden Kakaristo oli melkein täysin sama kuin vuosien 1996-1997 Rapsula. Tänä vuonna Tänakin pohjien keskinopeus ekalla ajokerralla 124.64 km/h, vuonna 1997 Kenneth Eriksson WRC-Imprezalla 113.66 km/h. Sellaiset 10% on noussut vauhdit parissa kymmenessä vuodessa. Tämän vuoden pätkän rankingissa Kennethin sijoitus olisi ollut 18., tosissaan ajavien R5-autojen häntäpäässä Camillin ja Henningin välissä.
Twitteriin laitoin tämän SaalahdestaErittäin mielenkiintoista :thumbup: Löytyyköhän vastaavia verrokkeja 80- ja 00-luvuilta, tai jopa 70-luvulta? Jos vuodesta 1997 kelaa 20 vuotta taaksepäin, niin vauhdin kasvu on varmaan ollut suhteessa vielä paljon dramaattisempaa?
Ihan kaikkea ei sentään tarvitse kertoa! :yuck:Yksi ilmeinen unohtui - Ouni 1994 ja 2016 olivat täysin samat
1994 Kankkunen 121.89 km/h
2016 Meeke 131.1 km/h
Kankkunen olisi ajanut tasa-ajan Khalid Al-Qassimin DS3 WRC:n kanssa