Suuren Kahtiajaon jengien nimiehdotukset

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Sisäänpäilämpiävällä tarkoitin tässä asiassa negatiivista suhtautumista uusiin ulkoapäin tuleviin jäseniin etenkin vapaalla. Tämä ei tarkoita kaikkien taholta tuota, vaan vain muutamien, mutta pienenkin joukon olen havainnut suhtautuvan joihinkin uusiin jäseniin negatiivisella, ja osin jopa provokatiivisella asenteella. Johan siinä joku tulokas provosoituukin, ja soppa on valmis.
Tämä kyllä. Toden totta.
 

Örfil

Guest
Sisäänpäilämpiävällä tarkoitin tässä asiassa negatiivista suhtautumista uusiin ulkoapäin tuleviin jäseniin etenkin vapaalla. Tämä ei tarkoita kaikkien taholta tuota, vaan vain muutamien, mutta pienenkin joukon olen havainnut suhtautuvan joihinkin uusiin jäseniin negatiivisella, ja osin jopa provokatiivisella asenteella. Johan siinä joku tulokas provosoituukin, ja soppa on valmis.
.
Se on olennainen osa initiaatioriittejä, jotka suorittamalla (=kestämällä) pääsee Vapaan sisäpiiriläiseksi :ahem: ;)
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Se on olennainen osa initiaatioriittejä, jotka suorittamalla (=kestämällä) pääsee Vapaan sisäpiiriläiseksi :ahem: ;)
Missä se sisäpiiri on? Onko se selänpesuringin lähettyvillä? En mä kyllä tiedä senkään sijaintia.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sisäänpäilämpiävällä tarkoitin tässä asiassa negatiivista suhtautumista uusiin ulkoapäin tuleviin jäseniin etenkin vapaalla. Tämä ei tarkoita kaikkien taholta tuota, vaan vain muutamien, mutta pienenkin joukon olen havainnut suhtautuvan joihinkin uusiin jäseniin negatiivisella, ja osin jopa provokatiivisella asenteella. Johan siinä joku tulokas provosoituukin, ja soppa on valmis.
Merkittävä asia on tapa, jolla tänne tullaan. Jos tullaan suoraan suurella postausmäärällä ja ohuella tai liian hyökkävällä sisällöllä, niin tokihan siitä joku tämänkokoisessa populaatiossa huomauttaa. Jos lähestyy Vapaata varovasti, ei saa paskaa niskaan (tiedän omasta kokemuksesta).

Eli siis negatiivinen suhtautuminen on vähintäänkin osittain itse aiheutettua. Ei välttämättä tahallisesti, mutta ymmärtämättömyyttään.
 
Ylös