Suuri autokeskustelu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Miksi Suuri Autokeksustelu on siirretty arkistoon? PuoliPöhkö kertoi, että hankkiutuu eroon äsken ostamasta autostaan, syy: orastavat ongelmat. Siihen hyytyi ketju. Siksikö, että solvattiin VAG-ryhmää? Lukkoon, arkistoon ja munat valtiolle häh?

Miten nyt tiedämme, miten tarina etenee? Mihin vaunuun Pöhkis vaihtaa, paljonko tuli pataan rahallisesti, pitkäänkö pitää seuraavaa kinneriä? Missä pilkataan Pöhkistä nyt, kun säije katosi?
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Hartsan korvat ovat vielä niin märät, ettei ole oppinut forumistien kutsumanimiä.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7199
Hartsan korvat ovat vielä niin märät, ettei ole oppinut forumistien kutsumanimiä.
Ei se nyt minun syyni ole, että kahdella foorumistilla nimimerkki on identtinen seitsemänteen kirjaimeen asti aiheuttaen sen takia nimimerkkien sekoittamista toisiinsa.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Ihan tosissasiko kysyt?
Olen aina tosissani, etenkin täällä Vapaan puolella :mad:

Aavistelin, että jokin määräraja tuli täyteen. En nyt muista rajoja niin tarkkaan, enkä hiffannut, että edellisessä otsikossa oli jo niin paljon faktapohjaisia kommentteja. Kouvo vahvisti asiain tolan.

Niin, ja nimimerkkini on typerä ja helposti sekoittuu tuon yhden Riihimäen huligaanin kanssa. En vaan vielä ole keksinyt parempaa. Sitäpaitsi, tosimiehet ja -naiset eivät vaihtele nimimerkkejään tavan takaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Olen aina tosissani, etenkin täällä Vapaan puolella :mad:

Aavistelin, että jokin määräraja tuli täyteen. En nyt muista rajoja niin tarkkaan, enkä hiffannut, että edellisessä otsikossa oli jo niin paljon faktapohjaisia kommentteja. Kouvo vahvisti asiain tolan.

Niin, ja nimimerkkini on typerä ja helposti sekoittuu tuon yhden Riihimäen huligaanin kanssa. En vaan vielä ole keksinyt parempaa. Sitäpaitsi, tosimiehet ja -naiset eivät vaihtele nimimerkkejään tavan takaa.
Niinpä, ja avatarkin on lähes vakio.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Voisi perustaa kolmannenkin toikin. Ja neljännen...
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Korrrostan, että minä en perustanut tätä toikkia, vaan hömelö moretaattori. Kopioi aloitusviestin ihmettely-otsikon alta.

Mielestäni Fagerholmin perustama Auto 2 toikki saisi olla se, missä mm. Pöhkiksen autonvaihtoja päivitellään. Tämä joutaa lukkoon.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös