Suuri autonostojck

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Hienoa Oopee, nyt et pääsekään autokaupoille pitkään aikaan! :ahem::ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hienoa Oopee, nyt et pääsekään autokaupoille pitkään aikaan! :ahem::ahem:
Juu en (vaimo vaihto biiliä pari vuotta sitten) ja se on hyvä niin, oli toikin jo ihan tarpeeksi hermoja raastavaa, tosin niin tais olla myyjälläkin, lopussa levitteli jo käsiään ja yritti siinä aina välissä laskea uudstaan, josko jostain vielä vois nipistää. Haki sitten jossainvälissä takahuoneesta schnapsipullon ja tarjos lasilliset :D

Tolerantti

Well-known member
Hieno homma OoPee!

Kun autokuume iskee, perustelut hankinnalle löytyvät aina!:thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hieno homma OoPee!

Kun autokuume iskee, perustelut hankinnalle löytyvät aina!:thumbup:
Tää meni kyllä hassusti vähän niinku toistepäin. Olin löytävinäni perustelut vaikka itse ostoon ei ollu edes kauheesti innostusta. Lähdin sitten kattelemaan autoja ja yhtäkkiä iski sitten autokuume :eek!:

Mulla ei noissa autokaupoissa oo kyllä koskaan nokka pitkään tuhissu. Kaksi viikkoa sitten en edes tiennyt, että tulen pikapuoliin ostamaan auton tai itseasiassa olin harkinnyt, että ehkä keväällä vois ryhtyä kattomaan. Kaveri sitten vihjas, että loppuvuodesta saat usein paremmat prosentit, koska autokauppiaat yrittää väkisin saada kiintiöitään täyteen. Tässäkin tapauksessa kävi sitten niin, että ilmeisesti eivät tolla mun uudella biilillä ansainneet suoranaisesti juuri mitään, mutta kyse oli siitä, että myymällä yhden auton lisää, pääsivät lähemmäs vuotuista tavoitettaan. Ovat tällä hetkellä kuulemma jossain 80 prosentin tienoilla, myyjän reaktiosta päätellen ihan ok tulos, mutta mun matikkapää sanoo, että loppuu aika pahasti kesken, jos 100 prossaan olis tarkoitus yltää. Vai meneekö autotkin jouluna paremmin kaupaks? Myyvät lisäksi Volvoa ja Kiaa, niiden tavoiteprosenteista ei ollu puhe. Jokatapauksessa mitä lähemmäksi tavoitettaan pääsevät, sitä paremmat edut saavat maahantuojalta, mikä taas merkkaaa heille lisää fyrkkaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tai tsillinkiäkään. Tämä Citroën täytti just vuoden. Tekisi jo uutta mieli.
Joo se on kumma miten ranskalaisten auton ostajilla/käyttäjillä alkaa aina tehdä nopeesti uutta mieli :eek:

Tsekkasitko "bäst före" -merkinnät?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hups :D

Vaimolla on muuten Kia Cee'd SW (diesel) ja on erittäin tyytyväinen. Hemmetin ärhäkkä mottori (pesee mun vielä nykyisen Mazda vitosen, tosin bensa-sellaisen, kuus-nolla), mutta mun makuuni ohjaus on vähän turvan kevyt etenkin hitaammilla nopeuksilla, mutta harvemmin minä sillä ajankaan, joten pääasia, että vaimo siitä tykkää.

Sijainti
Oslo
Elämänfilosofiaani ja -tapaani ei kuulu henkilöauton omistaminen joten autonostoilmoitusta en tähän säikeeseen koskaan tule postaamaan.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nyt on kyllä siihen malliin sujahtanu ostohousut jalkaan että tästä jos nelipyöräisen moottoriajoneuvon hankintaa selvitään niin olen erittäin tyytyväinen itseeni.