Hieno homma OoPee!
Kun autokuume iskee, perustelut hankinnalle löytyvät aina!:thumbup:
Tää meni kyllä hassusti vähän niinku toistepäin. Olin löytävinäni perustelut vaikka itse ostoon ei ollu edes kauheesti innostusta. Lähdin sitten kattelemaan autoja ja yhtäkkiä iski sitten autokuume :eek!:
Mulla ei noissa autokaupoissa oo kyllä koskaan nokka pitkään tuhissu. Kaksi viikkoa sitten en edes tiennyt, että tulen pikapuoliin ostamaan auton tai itseasiassa olin harkinnyt, että ehkä keväällä vois ryhtyä kattomaan. Kaveri sitten vihjas, että loppuvuodesta saat usein paremmat prosentit, koska autokauppiaat yrittää väkisin saada kiintiöitään täyteen. Tässäkin tapauksessa kävi sitten niin, että ilmeisesti eivät tolla mun uudella biilillä ansainneet suoranaisesti juuri mitään, mutta kyse oli siitä, että myymällä yhden auton lisää, pääsivät lähemmäs vuotuista tavoitettaan. Ovat tällä hetkellä kuulemma jossain 80 prosentin tienoilla, myyjän reaktiosta päätellen ihan ok tulos, mutta mun matikkapää sanoo, että loppuu aika pahasti kesken, jos 100 prossaan olis tarkoitus yltää. Vai meneekö autotkin jouluna paremmin kaupaks? Myyvät lisäksi Volvoa ja Kiaa, niiden tavoiteprosenteista ei ollu puhe. Jokatapauksessa mitä lähemmäksi tavoitettaan pääsevät, sitä paremmat edut saavat maahantuojalta, mikä taas merkkaaa heille lisää fyrkkaa.