FW08
Registered User of Talent
Tuo toinen taisi perustua menneisyydessä tapahtuneeseen asetettujen tavoitteiden tyydyttäväntasoiseen saavuttamiseen.Mene ja tiedä, oma suositukseni perustui positiivisiin käyttökokemuksiin.
Tuo toinen taisi perustua menneisyydessä tapahtuneeseen asetettujen tavoitteiden tyydyttäväntasoiseen saavuttamiseen.Mene ja tiedä, oma suositukseni perustui positiivisiin käyttökokemuksiin.
Google antoi hakusanoilla "Junkers Car" tämän tuloksen, että olisko se sitten tuo:Suosittelen Pyryfille kaasulla käyvää autoa.
Kun rakentaa autoon varkaussuojauksen liekinheittimestä ja verkkovirrasta pysyvät varkaat ja jekkuilijat kaukana autosta elleivät välttämättä halua päästä hengestään eroon.Ei kannata. Jos ammattilaiset haluavat sen viedä, niin vievät. Amatöörit eivät taas saa ajonestolta käyntiin. Onpahan lökäpöksyskeittareilla yksi auto kadun varressa vähemmän millä pelleillä ja piippailla.
Kiitos!Olin missannut kokonaan että hankit uuden auton, onnea!:thumbup:
Hieno fiilis, meilläkin vaihtu auto muutama kuukausi sitten. Käytettyyn kuitenniin. Niihin päädyin kun tossa muutama vuosi sitten oli pari uutta Volvoa peräkkäin ja arvonlasku oli jotain käsittämätöntä vaikka mulla on hyvät alennuksetkin.
Rullaat nyt vaa mittariin vähintään 150 000km ja ole sitten autoliikkeessä ihan osmona ja raivonpartaalla kun siitä ei hyvitetäkkään 107% siitä mitä itse maksoit. Kyseessähän on kuitenkin Itävallan siistein CX7:eiska ja moottorikin on harvinaisen tehokas yksilö, että kaveri (Pöde) on persdynolla mitaten sanonut vetäviltä renkailta välittyvän tiehen enemmän tehoa kuin tehdas ilmoittaa koneelta löytyvän.Kiitos!
Taloudellisesti järkevintä kai olisi ostaa vuoden tai kahden ikäinen auto, mutta näin siinä vaan taas kävi. Todennäköisesti kiroan sitten joskus seuraavaa autoa ostaessani, kun huomaan, ettei vanhasta saa kuin korkeintaan pahan mielen sekä autokauppiaan säälivän katseen.
On. Heti yhden Korhosen jälkeen kovin.Kova jätkä se Pöde.
Jos seki ois hoitanu saumauksen laavalla ni sit ois ollu samalla tasolla.On. Heti yhden Korhosen jälkeen kovin.
Soon CX5... CX7:eiskaa ei Euroopassa enää myydä :frank:yseessähän on kuitenkin Itävallan siistein CX7:eiska
No sittenhän se onkin koko Euroopan siistein CX5:iitonen.Soon CX5... CX7:eiskaa ei Euroopassa enää myydä :frank:
Quattro voisi mennäkin. Pääsee ritiksen mäenkin ylös runsaan lumentulonkin jälkeen, vaikkei aura-auto olisikaan vielä käynyt paikalla.Audi A4 2.0 TDI olis aika vakavassa harkinnassa. Tietty yksilö siis. Ensi viikon olen antanut itselleni armonaikaa päättää vaihtaako Audi omistajaansa vaiko ei.
Vaikka mulla onkin ihan säälittävän pienet kusivehkeet, niin ei niin pienet ettäkö nelivetoa tarvitsisin.Quattro voisi mennäkin. Pääsee ritiksen mäenkin ylös runsaan lumentulonkin jälkeen, vaikkei aura-auto olisikaan vielä käynyt paikalla.
Voihan sen lumen tietty kusemallakin sulattaa jollei ole liikaa pakkasta.Vaikka mulla onkin ihan säälittävän pienet kusivehkeet, niin ei niin pienet ettäkö nelivetoa tarvitsisin.
Ennen vai jälkeen Pöden? :thumbfh:No sittenhän se onkin koko Euroopan siistein CX5:iitonen.
Varsinkin jälkeen.Ennen vai jälkeen Pöden? :thumbfh:
Aina löytyy selityksiä nelivedottomalle Audille, mutta todellinen syy on allaolevan puute:Tällättiinsä ison kaupungin taajama-alueella asuvana ja moisen alueella pääsääntöisesti liikennöivänä joutus varmaan alkaa oikein ajottamaan menemisiään siten että aura-auto ei ole ennättänyt tekemään töitää että pääsis nauttimaan nelivedon suomista iloista.
Nelivetokuskin tunnistaa lumisena aamuna kello viis kerrostalon pihalla ihan vitun leveestä telemarkista.