Suuri autonostojck

Hartsa76

Well-known member
Ei kannata. Jos ammattilaiset haluavat sen viedä, niin vievät. Amatöörit eivät taas saa ajonestolta käyntiin. Onpahan lökäpöksyskeittareilla yksi auto kadun varressa vähemmän millä pelleillä ja piippailla.
Kun rakentaa autoon varkaussuojauksen liekinheittimestä ja verkkovirrasta pysyvät varkaat ja jekkuilijat kaukana autosta elleivät välttämättä halua päästä hengestään eroon.

Pitää tosin muistaa, että ainakin Suomessa hengenvaaralliset varkaudenestolaitteet ovat laittomia, joten viranomaisten kanssa tulee takuuvarmasti ongelmia jos asentaa autoonsa ehdottamani kaltaisen varkaussuojauksen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olin missannut kokonaan että hankit uuden auton, onnea!:thumbup:

Hieno fiilis, meilläkin vaihtu auto muutama kuukausi sitten. Käytettyyn kuitenniin. Niihin päädyin kun tossa muutama vuosi sitten oli pari uutta Volvoa peräkkäin ja arvonlasku oli jotain käsittämätöntä vaikka mulla on hyvät alennuksetkin.
Kiitos! :)

Taloudellisesti järkevintä kai olisi ostaa vuoden tai kahden ikäinen auto, mutta näin siinä vaan taas kävi. Todennäköisesti kiroan sitten joskus seuraavaa autoa ostaessani, kun huomaan, ettei vanhasta saa kuin korkeintaan pahan mielen sekä autokauppiaan säälivän katseen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kiitos! :)

Taloudellisesti järkevintä kai olisi ostaa vuoden tai kahden ikäinen auto, mutta näin siinä vaan taas kävi. Todennäköisesti kiroan sitten joskus seuraavaa autoa ostaessani, kun huomaan, ettei vanhasta saa kuin korkeintaan pahan mielen sekä autokauppiaan säälivän katseen.
Rullaat nyt vaa mittariin vähintään 150 000km ja ole sitten autoliikkeessä ihan osmona ja raivonpartaalla kun siitä ei hyvitetäkkään 107% siitä mitä itse maksoit. Kyseessähän on kuitenkin Itävallan siistein CX7:eiska ja moottorikin on harvinaisen tehokas yksilö, että kaveri (Pöde) on persdynolla mitaten sanonut vetäviltä renkailta välittyvän tiehen enemmän tehoa kuin tehdas ilmoittaa koneelta löytyvän.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jaa 150 000 ajettu?
-Joo pelkkää matka-ajoa vakkari päällä
..Eihän tässä ollut vakkaria?
-Mulla on nilkassa
Oookkei. Mites tuo huoltopuoli?
-Kunnossa
Huoltokirja varmaan siis tallessa?
-Ei oo kun Pöde on huoltanu
Onkos se joku valtuutettu huolto?
-Pöde on niin kova jätkä että huoltaa mitä vaan
Selvä. Mites talvirenkaat?
-Kaks kovaa ja kaks pehmeetä. Pöde sano että eteen pehmeet ni ohjaus on tarkka eikä puske nopeissa mutkissa.
Putkisto näkyy olevan vaihdettu. Tuleekos alkuperäinen mukaan?
-Ei kun Pöde tuunas just siitä alkuperäsestä tän uuden että sai enemmän tehoa kierrosalueen keskelle
Jaa entäs maksimikierroksilla?
-No ne vähän laski
Tehot?
-Kierrokset
Kyyllä tästä voi vielä vitosen hyvittää
-Viiskymppiä?
Viistonnia
-Haista vittu
Homo

Sue_me

Well-known member
Audi A4 2.0 TDI olis aika vakavassa harkinnassa. Tietty yksilö siis. Ensi viikon olen antanut itselleni armonaikaa päättää vaihtaako Audi omistajaansa vaiko ei.
Quattro voisi mennäkin. Pääsee ritiksen mäenkin ylös runsaan lumentulonkin jälkeen, vaikkei aura-auto olisikaan vielä käynyt paikalla.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Quattro voisi mennäkin. Pääsee ritiksen mäenkin ylös runsaan lumentulonkin jälkeen, vaikkei aura-auto olisikaan vielä käynyt paikalla.
Vaikka mulla onkin ihan säälittävän pienet kusivehkeet, niin ei niin pienet ettäkö nelivetoa tarvitsisin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tällättiinsä ison kaupungin taajama-alueella asuvana ja moisen alueella pääsääntöisesti liikennöivänä joutus varmaan alkaa oikein ajottamaan menemisiään siten että aura-auto ei ole ennättänyt tekemään töitää että pääsis nauttimaan nelivedon suomista iloista.

Nelivetokuskin tunnistaa lumisena aamuna kello viis kerrostalon pihalla ihan vitun leveestä telemarkista.

Sue_me

Well-known member
Tällättiinsä ison kaupungin taajama-alueella asuvana ja moisen alueella pääsääntöisesti liikennöivänä joutus varmaan alkaa oikein ajottamaan menemisiään siten että aura-auto ei ole ennättänyt tekemään töitää että pääsis nauttimaan nelivedon suomista iloista.

Nelivetokuskin tunnistaa lumisena aamuna kello viis kerrostalon pihalla ihan vitun leveestä telemarkista.
Aina löytyy selityksiä nelivedottomalle Audille, mutta todellinen syy on allaolevan puute: