No voi harmi.Joka ikinen nettisivu tuntuu tänään olevan täynnä Fazerin bannereita ja suklaamainoksia. Ärrinmurrin.
Ei ole Lumoavan Lakritsin voittanutta.Aino -vadelmajäätelö (ja mustikkapiirakka) on muuten tosi hyvää.
Onpa. Itseasiassa tais olla myös mutsin suosikki, mutta ite en tykkää yhtään lakritsista jäätelössä. Perinteiset mansikka ja suklaa,vadelma jne. maistuu paremmalta.Ei ole Lumoavan Lakritsin voittanutta.
On, kun syö vadelmaa ja lakritsia samaan aikaan.Ei ole Lumoavan Lakritsin voittanutta.
Ensi viikko enää!Joka ikinen nettisivu tuntuu tänään olevan täynnä Fazerin bannereita ja suklaamainoksia. Ärrinmurrin.
Reilu viikko Vielä kerkee tehdä kotisimat kera rusinoiden! Viimeistään sunnuntaina pitää alkaa valmistaan. :ahem:Ensi viikko enää!
Piipputupakan tuoksu ei yleensä ole kovin epämiellyttävä. Mitä savukkeisiin tulee, olen ehkä 10-20 elämäni aikana poltellut + muutaman sikarin.Hitto kun iski tupakanhimoa tänään. Ihanan nortin tuoksun passiivinen haistelu varmaan sen laukaisi. Olen aina jotenkin tykännyt tupakan hajusta. Ja tietysti tuoreen, esim vaatteisiin tai sormiin pinttynyt ei kiihota.
Niin, en lue itseäni tupakkamieheksi, olen yhteensä ehkä noin parikymmentä askia polttanut. Edellinen pari kuukautta sitten.
Jos polttaa, niin polttaa kunnolla tai ei ollenkaan.Hitto kun iski tupakanhimoa tänään. Ihanan nortin passiivinen haistelu varmaan sen laukaisi. Olen aina jotenkin tykännyt tupakan hajusta. Ja tietysti tuoreen, esim vaatteisiin tai sormiin pinttynyt ei kiihota.
Niin, en lue itseäni tupakkamieheksi, olen yhteensä ehkä noin parikymmentä askia polttanut. Edellinen pari kuukautta sitten.
Se on varmaan sitten ihan sun oma asia.Itsehän nautin iltapalaksi aina aimo annoksen lyijytöntä ysikasia.