Iso Masa
Anonyymit Kyynikot
Multa sais kympin. Ja kaupan päälle lutikat.Mulle ja viisi.
Multa sais kympin. Ja kaupan päälle lutikat.Mulle ja viisi.
Munkeista tuli mieleen, että ostettiin tuossa taannoin Prismasta paikallisen leipomon hillomunkkeja. Niissä tais olla vajaassa puolessa hillot sisällä. Laitettiin vähän reklistä perään, niin saatiin selittelyjä heidän tuotantojärjestelmän ongelmista mm. hillon pursottamisesta munkin sisään ja suuttimien tukkiintumisongelmasta. Saatiin myös lahjakortti, joka oikeuttaa pussilliseen heidän hillomunkkejaan.
En oikein tiedä, millainen fiilis tästä jäi. Kortti jäänee käyttämättä. Tai vois kai sen jollekin pulsulle tuputtaa.
Dompparin olis pitäny maistaa mun täyttämiä hillomunkkeja sillon, kun isäukolla oli kotileipomo ja olin nappulana siellä apuna mm. jaloissa pyörimässä, syömässä leivoksia ja munkkeja täyttämässä. Ne munkit oli ns. räjähdyspisteessä, yksikin puraisu ja hilloa oli joka puolella. Olis kai pitäny laittaa niihin varoituskyltit.
Oliko se leipomo tuolla sukunimellä, mitä käytät nikkinä? Jos, niin....:idea:
Mites asia edistyy?Jos Joni laittaa kuvan alkuperäisenä, niin asia on helppo tarkistaa. Odotellaan vastausta.
Tämä on Jonin ainoa vaihtoehto.
. En siedä kusettamista varsinkaan tällaisissa molemminpuolista luottamusta vaativissa jutuissa, joten olin toki heti paikalla kertomassa asiasta.
KOP!
Tällaisen luottamuksen voi menettää vain kerran.
Vaaka näytti 0,7 kg vähemmän kuin viikko sitten.