Suuri kieltäymyskuukausikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen 'joutui' kahdesti syömään täytekakkua. Virman kanssa ja illalla oli naapurit synttärikakulla. Olo on aika hirveä.:yuck:

*Höttöhiilarit pannaan*

Jospa sitä taas kuukauden yrittäisi karkkilakkoilla.

Mistä päivästä alkaen?

Jonkun kuurin voisi itsekin tässä koittaa kehitellä. Mutta ei kahvin veroista, se oli aivan liian rankkaa ja uuvuttavaa. Ihan oikeasti.

Vasemmanpuolen persreiässä pukama. Kipeä kuin saatana. Tunkenut ampulleja perseeseen. Ihana menthol-pieru <3

Niinku nyt eli syyskuun ajan.

Itse asiassa, keksin aamukoeralenkillä hyvän kieltäymyksen. Kyseessä on kohtuukieltäymys ja vieläpä aiheesta "vaikea" eli kahvi.

Keitän aamuisin vain neljä (4) kuppia kahvia syyskuun ajan enkä kotona sen enempää. Kieltäymyssääntöön kuuluu, että tarpeen vaatiessa voin reissussa nauttia kaksi kuppia lisää, jos olen matkalla tms. jossa vaaditaan lisäkofeiinia virkeyden ylläpitoon. Matkoiksi ei lasketa kaupassa käyntejä Treen seudulla.

Parempi näin, opetella kohtuuteen, kuin koittaa olla ilman kokonaan, sillä siinä ei ole järkeä (kohdallani). Tuo neljä kuppia lisäksi pitää päivittäisen kofeiiniannoksen suositusten sisällä.

Keitin aamulla viisi kuppia, mutta vaimo joi siitä mukillisen, joten olen mukana nyt ja heti.

Totta puhuen mä olen kaikki tai ei mitään- miehiä. En näe mitään mieltä 'kieltäymyksessä', jossa kuitenkin ihan vähän saa tehdä jotakin, enkä moiseen ikänä pystyisikään. Mutta se on vain mun ongelma se. Kukin tekee kuten parhaaksi näkee.