ettelbruck
Well-known member
Ohoh, samixii... Suosikkilajike muuten Wotkinsin Maalaismaksamakkara.Sama! Maksamakkaran päälle juustoa, suolakurkkua ja tomaattia.
Ohoh, samixii... Suosikkilajike muuten Wotkinsin Maalaismaksamakkara.Sama! Maksamakkaran päälle juustoa, suolakurkkua ja tomaattia.
Älä nyt hyvä mies itseäsi kiusaa! Kipin kapin maksamakkarakauppaan siitä.Mä luulen että mun keho reagoi johonkin raudanpuutteeseen tms. koska tulee kausittain ihan hillittömiä maksis-haluja. Esim. juuri nyt on ollut muutaman viikon.
Mulla iski kans talvella varmaan joku vastaava, koska iski valtava himo paistettuihin maksapihveihin ja kun tein niitä muutaman viikon ajan vähintään 3 kertaa viikossa, niin sitten asettui. Keho ihan vaatimalla vaati maksaa, ihan selkeästi.Mä luulen että mun keho reagoi johonkin raudanpuutteeseen tms. koska tulee kausittain ihan hillittömiä maksis-haluja. Esim. juuri nyt on ollut muutaman viikon.
Ettei ne kokkareet vaan ole mustikkapiirakan murusia? Ja se massa jäätölöä?Ei maksamakkaraa vaan tätä: http://www.snellman.fi/fi/tuotteet/maalaismaksapasteija
Kun siinä on niitä kokkareita joukossa Enkä pilaa sitä lisäämällä mitään muuta levitettä
:eek!::eek!:Itse harvemmin tulee leivän päälle maksista laitettua, mut lihiksen väliin sitäkin useammin kera juuston, sinapin, ketsupin ja kurkkusalaatin.
Et oo ainut joka on ihmetellyt tuota, mulla on joissain asioissa hieman outo maku. Myönnän sen itsekkin.:eek!::eek!:
Jos ois, niin valitus kuluttajasuoja-asiamiehelle ois jo matkalla. Täytyypä tänään ostaa sitä ja varmistaa, että noin ei ole asiain tola!Ettei ne kokkareet vaan ole mustikkapiirakan murusia? Ja se massa jäätölöä?
Muistappa sitten oikea ääntämys lihatiskillä: "puappa tyttelöönen sata killuu muaksamuakkarata"Jos ois, niin valitus kuluttajasuoja-asiamiehelle ois jo matkalla. Täytyypä tänään ostaa sitä ja varmistaa, että noin ei ole asiain tola!
Ai muka ellottavampi kuin esim. kesä- tahi linssikeitto, apinanaivo tai lehmänsilmäsoppa?Uh-huh. Maksamakkara, tuo ruoka-aineksista ellottavin.
No ainakin maistamistani ruoka-aineista ällöin.Ai muka ellottavampi kuin esim. kesä- tahi linssikeitto, apinanaivo tai lehmänsilmäsoppa?