Suuri maksamakkarapolli

Käytätkö maksamakkaran lisäksi jotain levitettä leivän päällä?

• Äänestäjiä yhteensä
    22

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Pikkasen voita/margariiniä/mitä nyt jääkaapissa sattuu sopivasti olemaan.

Mä luulen että mun keho reagoi johonkin raudanpuutteeseen tms. koska tulee kausittain ihan hillittömiä maksis-haluja. Esim. juuri nyt on ollut muutaman viikon.
Älä nyt hyvä mies itseäsi kiusaa! Kipin kapin maksamakkarakauppaan siitä.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mä luulen että mun keho reagoi johonkin raudanpuutteeseen tms. koska tulee kausittain ihan hillittömiä maksis-haluja. Esim. juuri nyt on ollut muutaman viikon.
Mulla iski kans talvella varmaan joku vastaava, koska iski valtava himo paistettuihin maksapihveihin ja kun tein niitä muutaman viikon ajan vähintään 3 kertaa viikossa, niin sitten asettui. Keho ihan vaatimalla vaati maksaa, ihan selkeästi.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Itse harvemmin tulee leivän päälle maksista laitettua, mut lihiksen väliin sitäkin useammin kera juuston, sinapin, ketsupin ja kurkkusalaatin.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Mielestäni maksamakkaran hienostunut maku pääsee leivällä parhaiten oikeuksiinsa ilman muita levitteitä.

Örfil

Guest
Miten niin "maksamakkaran lisäksi"?

Eihän tähän voi vastata, jaskattu poll.

Mutta vähän asiaan, eli maksamakkaran syönnin lopetin joskus -90 luvun alussa, kun HK muutti reseptiä ja siihen tuli hirveä sipulin maku. Molemmat, sekä minä että ex totesimme että maksishommat oli nyt tässä.
Siihen asti se oli ollut suurta herkkuamme.

oldez

Well-known member
Paljon voita ja paljon maksamakkaraa..