Suuria päätöksiä, osa 1.

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Mikään muu peli ei mulle anna sellaista uuh! -oloa kuin gepli, joten poistin mun tietokoneista kaikki ajopelit paitsi GPL:n. :D

btw. Pian pitäis ilmestyä GPL mod69 part2, jossa on uusia ominaisuuksia geplille ja ajofysiikkaa on kuulemma viilattu paremmaksi mitä se oli part1 -versiossa. Joten siitä se taas lähtee... ehkä ens syksyllä sit FGPLC:ssä alkaa uus gpl-kausi 69modeilla? :ahem:
 
Viimeksi muokattu:

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Huono päätös, koska et antanut simumaailman ylivertaiselle hallitsijalle, rFactorille, edes mahdollisuutta. :nope:
 

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Arca, älä nyt ala nakertaa Pasin motivaatiota. :mad_old:
Kukaan ei ole onnistunut vielä pelaamaan gepliä loppuun, meidän pitää siis kannustaa miestä eikä masentaa. :ahem:
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Kanzo sanoi:
Arca, älä nyt ala nakertaa Pasin motivaatiota. :mad_old:
Kukaan ei ole onnistunut vielä pelaamaan gepliä loppuun, meidän pitää siis kannustaa miestä eikä masentaa. :ahem:
Itse olen pelannut kaikki alkuperäiset kentät läpi. Lisäosia en kaikkia jaksanut testata. :D
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Jonkki sanoi:
Joo, se Green Monster on kyllä aivan mieletön :(
Joo, mut kyl Negative Energy Monster oli kans aika paha aluks. Onneks sen oppi nopeesti. Greeniä vastaan piti vaan keksiä oikea taktiikka. :D
 
Liittynyt
22.1.2004
Viestit
15
Mie en ole keksinyt miten sen Surteesin saa tapettua. Se onnistuu aina tappamaan - teki mitä tahansa. :(
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Vein ratin yks päivä varastoon. Se oli pölyttynyt tuolla lattialla vissiin yli puolitoista vuotta käyttämättömänä
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
VJR sanoi:
Vein ratin yks päivä varastoon. Se oli pölyttynyt tuolla lattialla vissiin yli puolitoista vuotta käyttämättömänä
Erosi GPL:stä lienee ollut melko tuskaton. Itse jouduin nimittäin turvautumaan korvaavaan tuotteeseen ennen kuin pääsin irti tästä todellisuutta syövyttävästä tuotteesta.

Tavoitteena olisi joskus selvitä kuiville ja toistaiseksi edistys on ollut hyvää.

nimim. Ilman gepliä jo 5kk
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Arcanum sanoi:
Erosi GPL:stä lienee ollut melko tuskaton. Itse jouduin nimittäin turvautumaan korvaavaan tuotteeseen ennen kuin pääsin irti tästä todellisuutta syövyttävästä tuotteesta.

Tavoitteena olisi joskus selvitä kuiville ja toistaiseksi edistys on ollut hyvää.

nimim. Ilman gepliä jo 5kk
Mut BRM/Spa houkuttelis... :idea:
 

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Pasi73 sanoi:
btw. Pian pitäis ilmestyä GPL mod69 part2, jossa on uusia ominaisuuksia geplille ja ajofysiikkaa on kuulemma viilattu paremmaksi mitä se oli part1 -versiossa. Joten siitä se taas lähtee... ehkä ens syksyllä sit FGPLC:ssä alkaa uus gpl-kausi 69modeilla? :ahem:
Joo, tuo on nyt ollut ulkona pari viikkoa. Pakko myöntää, että fysiikat on mahtavat. Paras modi EVÖ! :thumbup:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Eilen just vedin kovolta kaikki veke... mutta nämä Kanzon kehut kyllä motivoi taas asentaan uudestaan geplin koneeseen vaikka nyt olis 50-60 tsänssi olla tekemättä sitä. :D


Muuten...Provinssirock taas lähestyy, onko sinne ketään GEPLI äijää tulossa? Viime vuotinen möötte meni niin nopsasti ohi... että sen vois ottaa uusiksi. :D Vai mitä Niko? :alppu:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Arcanum sanoi:
Erosi GPL:stä lienee ollut melko tuskaton. Itse jouduin nimittäin turvautumaan korvaavaan tuotteeseen ennen kuin pääsin irti tästä todellisuutta syövyttävästä tuotteesta.

Tavoitteena olisi joskus selvitä kuiville ja toistaiseksi edistys on ollut hyvää.

nimim. Ilman gepliä jo 5kk
Välillä on ollut ihan hirveä tuskat. Oon käyttänyt korvaushoitona oikeaa autoa - realistic damagella.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Pasi73 sanoi:
Muuten...Provinssirock taas lähestyy, onko sinne ketään GEPLI äijää tulossa?
Perjantaiksi olis tarkoitus ostaa lippu alueelle... mutta jooo, onks muita f1-forum ihmisiä tonne menossa, vois käydä tervehtimässä? Nikolle tarjosin viime vuonna iltapalaa ja juomaa, ;) mutta tuskin Niko siitä mitään muistaa? :D
 
Ylös