Suuria päätöksiä, osa 1.

DFiaA

I told you so
Pasi73 sanoi:
Mikään muu peli ei mulle anna sellaista uuh! -oloa kuin gepli, joten poistin mun tietokoneista kaikki ajopelit paitsi GPL:n. :D
Sama se poistaako ne muut kun ei niitä kuitenkaan jaksa ajaa.

BRM Monza 1:29.31

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
DFiaA sanoi:
BRM Monza 1:29.31
Hyvä aika! :thumbup:

Muistan kun eilisen päivän sitä omaa tuskaa kun brumi ei meinannu mennä alle 1.30 monzassa... :yuck:

Enkka tuli aika-ajossa? Jos tuli niin muista, että Ai-kuskien imuapu on pannassa varsinkin span ja monzan radoilla.

Joku swedu alien veteli jossain vaiheessa uudet wr:t monzaan ja kyalamiin tms. ja sit hetken päästä ne enkat poistettiin rankista kun paljastui, että se oli käyttäny Ai-kuskien imuapuja. :thumbdown

:alppu:

DFiaA

I told you so
Ei ollu imuapua tietenkään. On vaan alkanu vähän löytyä lisää vauhtia ja rentoutta ajamiseen. Väkisin yrittäminen ei kiinnosta :D

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Pasi73 sanoi:
Perjantaiksi olis tarkoitus ostaa lippu alueelle... mutta jooo, onks muita f1-forum ihmisiä tonne menossa, vois käydä tervehtimässä? Nikolle tarjosin viime vuonna iltapalaa ja juomaa, ;) mutta tuskin Niko siitä mitään muistaa? :D
Mä mitään muista. :) Tänä vuonna vaan ei oo mahkuja irrota pohojammaalle. Pidä silti hauskaa äläkä lotraa. ;)

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Ei oo pilveä mutta muuta janojuomaa, pian pitäis lähteä baanalle. Aivan uskomaton keli tuli nyt illaksi. :thumbup:

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Pasi73 sanoi:
Ei oo pilveä mutta muuta janojuomaa, pian pitäis lähteä baanalle. Aivan uskomaton keli tuli nyt illaksi. :thumbup:
Ärsyttävää! :alppu: