Duunari
Well-known member
jos pakko ajaa viikolla ni sopisko sit tiistai 21:00? nii ja ku oli juttua että kaks eagle tallia ni mä voin kyllä mennä siihen toiseen ihan mielellään.
kai se tiistai klo 21Duunari:
ni koska se ajopäivä/aika
BRM palkkas sut kolmanneksi kuljettajaksi. BRM:n tallipisteisiin lasketaan kahden parhaan kuskin pisteet yhteen (eli vähiten pisteitä keränneen kuskin pisteillä ei ole merkitystä tallimestaruuden kannalta).Wilpuri:
Mahtuisiko BRM:lle enemmän tai vähemmän keikkailijaksi kolmanneksi kuskiksi?
Mun mielestä nykyformuloiden tallipistelaskujärjestelmä on huomattavasti järkevämpi. Keikkakuskien pisteitä ei aluperinkään pitänyt laskea pisteisiin.Henkka:
Tuossa irkissä keskusteltiin vähän pistelaskujärjestelmistä ja tehtiin semmoinen havainto, että 1967 laskettiin merkkipinnoinhin vain tallin parhaiten sijoittuneen auton pisteet. Ei siis kahdelta autolta. Mun mielestä sama systeemi ois ihan kiva nytkin, kun kerran oikeilla talleilla ajetaan. Ja vaikka keikkakuski hankkisi ne parhaat pisteet niin siinähän hankkii.
Mielipiteitä?
Muutetaan tuo tallipistesääntö vuoden '67 mukaiseksi eli vain tallin parhaiten kisassa sijoittuneen kuskin pisteet lasketaan mukaan. (Ei siltikään oteta guesteja mukaan tallipisteisiin, vaikka ircissä oli vähän puhetta siitäkin)VJR:
1.1 Tallipaikat:
BRM: N1ko, Pasi73, Wilpuri
Honda: Pekpoy, VJR
Cooper: Henkka, Akim
Brabham: Arcanum, Jape
Ferrari: Jere1983, mclaren77
Eagle: Ruusperi, Sammy
McLaren (Eagle): akjanu, Duunari
Lotus: El Toro , rWest
3.2 Tallipisteisiin lasketaan tallin molempien kuljettajien pisteet kaikista 14 kisasta. Vierailevien tähtien pisteitä ei lasketa tallipisteisiin.