Syömäpuikko-poll

Miten onnistuu syöminen puikoin?

• Äänestäjiä yhteensä
    51
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken

Haa

Mitenkäs on itse kunkin forumistin taidot aasialaisilla, erillisillä syömäpuikoilla syömisessä? Onnistuuko ruuan nostelu suuhun, vai tippuuko rinnuksille? Vai jääpikö muona jopa lautaselle?

1) Hyvin sujuu.
2) Joten kuten.
3) Huonosti.
4) En ole kokeillut.
5) Mitkä puikot?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hyvä polli!

Kohtalaisen ja välttävän välistä on omat puikotustaidot. Enpä ole nälkään kuollut, vaikkei ole ollutkaan normi-välineitä käytössä. Ainakin Nykissä ja Pariisissa ei edes ollut noita käytössä, muutamassa paikassa missä japanialaista ruokaa syötiin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Sillon tällöin tulee syötyä, eli kohtalaisesti sujuu. Tyyli tosin ei ole ihan puhdas, mutta en jää kuitenkaan ilman ruokaa.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Huonosti. Kyllähän sitä aina on saanut syötyä sotkematta, mutta ei se mitenkään sujuvasti mene.

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
En tiedä. Joskus yläasteella kokeilin ja ei kovin hyvin mennyt. Uudestaan en voi kokeilla, kun ei pysty, ei kykene syömään edes haarukalla. :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hyvin. Usean vuoden kokemuksella.

Jenkeissa kiinalainen proffa opetti China townissa 9 lajin joulupaivallisella. :thumbup:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Skidinä kymmenisen vuotta sitten on tullut kokeiltua eikä ainakaan silloin syöminen tuottanut ongelmia.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kohtalaisesti. Kyllä esim. kiinalaiset osaavat käyttävät puikkoja huomattavasti taitavammin kuin minä, joten ylimmän kohdan valitseminen olisi liioittelua ellei peräti suoranaista valehtelua :frank:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tekniikka on tiedossa, jos ei nyt ihan täysin hallussa enkä jää nälkäiseksi. Viimeisen kasvissuikaleen metsästys kulhon pohjalta on haastavaa, mutta ei mikään mission impossible.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Aika vaikeaa on, ei ole tullut harjoiteltua kovinkaan montaa kertaa. Edellisestä kerrastakin on jo suht kauan.

Mangelo

Well-known member
Jäätelöpuikkoja olen syönyt ja hyvin sujuu. Jotain grillipuikkoja olen kanssa syönyt, muuta ei nyt tule mieleen.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Sujuu omasta mielestäni ihan hyvin. :frank: