Komp.
Mua taas harmittaa kun sua ei oo vieläkään bannittu täältä. Hyvää joulua.Jonin syämis ja juamiskuvat on parhautta, mutta mä en tykkää siitä, kun ne editoidaan pois.
Luettavuuden, palautteen ja Report postin takia poistettu. Ja mummojen turvallisuuden.Jonin syämis ja juamiskuvat on parhautta, mutta mä en tykkää siitä, kun ne editoidaan pois.
Pointsit siitä että joku jaksaa siivota, mutta herää väkisinkin kysymys että eikö käyttäjän pitäisi taipua forumin tapoihin, eikä forumin moderaattoreiden käyttäjän tapoihin?Luettavuuden, palautteen ja Report postin takia poistettu. Ja mummojen turvallisuuden.
Ehkä niille on joku toinen, parempi forumi olemassa.
Voit pyytää privaboxiin niitä jos niin kiinnostaa. Toisia vähemmän.
Etkä osoittaisi minkäännäköistä solidaarisuutta, vaikka olen monet kirjoituslakot pitänyt sun bannien johdosta?Mua taas harmittaa kun sua ei oo vieläkään bannittu täältä. Hyvää joulua.
Tsykolookisessa mielessä kumpi harmittaa itseään tuputtavaa enämpi, se että kuvat itsestä poistetaan vai saa marttyyrinä huutaa laittomista banneista?Pointsit siitä että joku jaksaa siivota, mutta herää väkisinkin kysymys että eikö käyttäjän pitäisi taipua forumin tapoihin, eikä forumin moderaattoreiden käyttäjän tapoihin?
Kieltämättä hyvä kysymysTsykolookisessa mielessä kumpi harmittaa itseään tuputtavaa enämpi, se että kuvat itsestä poistetaan vai saa marttyyrinä huutaa laittomista banneista?