Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Jouluruokaa osa 3. Feikki Euronen ei syönyt jouluruokaa tänä jouluna.

Joni

Well-known member
Kotikasvatukseni estää kommentoimasta tätä asiaa sen kummemmin enää. Näkemiin.
Ei vaan minä. :cool: Ite en syö enää... Juon va..... Hups anteeks... Juomatoikkiiii kutsuu glögii ja saaremaata jne sidui ja lonkkui mitä tää ilta tuo tullessaan jumalattoman pk seudun ytimessääääääh..ä----hhhääähähäh... hups anteeks. Moro.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Ei vaan minä. :cool: Ite en syö enää... Juon va..... Hups anteeks... Juomatoikkiiii kutsuu glögii ja saaremaata jne sidui ja lonkkui mitä tää ilta tuo tullessaan jumalattoman pk seudun ytimessääääääh..ä----hhhääähähäh... hups anteeks. Moro.
OK.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Aijaijai pahaa offitopikkia, mutjoo menköön nyt joulun kunniaksi ilman toimenpiteitä.

Lisäksi saat bonus-pisteen siitä että se pöljäksi ihmiseksi todistava ANYWAYS oli poissa!:thumbup:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Joulukinkkua.
Rouva ei ole kotona niin meinas tulla itku kun etsin valmiiksi leikattuja kinkun siivuja. Miten voi tietää mitä missäkin on, kun on pakastuspussiin käärittyä lautasta, muoviastioita joiden läpi ei nää, foliolla suojattua lautasta ja tarjotinta ym.? Kartta pitäisi olla tai joku koodikirja.
Omalla työpöydällä oleva röykkiö on sentään alkuperäispakkauksissaan, joten helpohko on ihmisen siitä wanhan ajan lakritsia ja sydämen muotoisia mantsikkamarmeladeja (nimeltään muuten "Herttis") napostella. On tuossa kahvipapujakin pussillinen. Se selvisi vain sekunnin osia ennen kuin olisin avannut sen ja maistanut sisältöään.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Sit raporttia reissusta kuvien kanssa. Mutjoo kylmäsavulohta. Aijaijai omnomnom.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.