Syön parhaillaan II

jjv

Arschloch
Itsellä oli lounaaksi päivän subi :)
No sehän onkin ihan eri asia kuin Hesen purilainen. Kerran olen käynyt tuommoisessa Subwayssa ja siinä olikin melkoisesti haastetta, kun olin ihan pihalla paikan systeemistä ja myyjän kanssa ei löytynyt yhteistä kieltä. Myyjä luetteli belgijaksi niitä lisukkeita ja kyseli mitäs laitetaan, no voi saatana enhän minä niistä mitään ymmärtänyt. Lopulta mä olin ite siellä tiskin takana osoittamassa "tota ja sit tota ja tota...". Jono takanani oli siinä vaiheessa jo aika pitkä. Meijänkin kylälle tuli nyt uuteen ostoskeskukseen Subway. Vois opetella belgijaa ja lähtee hämmentämään myyjää.

FO110K

Banned
No sehän onkin ihan eri asia kuin Hesen purilainen. Kerran olen käynyt tuommoisessa Subwayssa ja siinä olikin melkoisesti haastetta, kun olin ihan pihalla paikan systeemistä ja myyjän kanssa ei löytynyt yhteistä kieltä. Myyjä luetteli belgijaksi niitä lisukkeita ja kyseli mitäs laitetaan, no voi saatana enhän minä niistä mitään ymmärtänyt. Lopulta mä olin ite siellä tiskin takana osoittamassa "tota ja sit tota ja tota...". Jono takanani oli siinä vaiheessa jo aika pitkä. Meijänkin kylälle tuli nyt uuteen ostoskeskukseen Subway. Vois opetella belgijaa ja lähtee hämmentämään myyjää.
Jooh, ihan ok paikka tuo Subi on, tosin Belgiaksi en ole sitäkään kokeillut ;)

jjv

Arschloch
Jooh, ihan ok paikka tuo Subi on, tosin Belgiaksi en ole sitäkään kokeillut ;)
Liikaa vaihtoehtoja :mad:
Tulee mieleen se sketsi jossa äijä meni ostamaan kaffetta jostain trendikahvilasta ja vaihtoehtoja tuli niin pirusti...vai olikos sellasta sketsiä?

Sue_me

Well-known member
Äsken syötyä, joten:

[off-topic]Paistettuja Hornet-broilerinsiipiä. Lisukkeena öljyssä paistettuja wok-vihanneksia currykastikkeessa ja currymaustettua riisiä.[/off-topic]

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Reissumiestä. Kaks yläpuolta siveltynä Juustoportin kirnuvoilla, päällään edamia ja jotain helvatan kinkkua. Mieli teki perusreissarisettiä, eli edamin ja voin lisäks päälle hk:n sinistä kera Auran punaisen sinapin, mutta eipähän ollut minkäänlaista makkaraa jääkaapissa. Tarvinnee antaa kiukkuista palautetta suoraan asiasta vastaavalle henkilölle. No, ainakin tekstiviestipalstalle uskallan nimettömänä valittaa. Johan on kumma, jos ei opi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tein itse hampparin. Sämpylä, siihen paistoin paksun pihvin, pekonia, munaa, cheddaria, parmesaania, tomaattia, maustekurkkua ja amerikan majoneesia.

Toimi.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Raclettea...juustoa, siikliä keitettynä, kinkkua, pikkusuolakurkkuja, hillosipuleita. Hieman Rieslingiä kyytipojaksi. Helvetin yksinkertainen ruoka ja toimii.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Just söin lankkuperunoita herkkusienikastikkeella, caesar-salaattia, ruusukaaleja, sekä naudan ulkofilépihviä mediumina. Päälle mustaa kahvia. KK.

Itse väsäsin suumimmaksi osaksi.

Pisteet 7-, vanhalla kunnon kansakouluasteikolla, 4 - 10.