No sehän onkin ihan eri asia kuin Hesen purilainen. Kerran olen käynyt tuommoisessa Subwayssa ja siinä olikin melkoisesti haastetta, kun olin ihan pihalla paikan systeemistä ja myyjän kanssa ei löytynyt yhteistä kieltä. Myyjä luetteli belgijaksi niitä lisukkeita ja kyseli mitäs laitetaan, no voi saatana enhän minä niistä mitään ymmärtänyt. Lopulta mä olin ite siellä tiskin takana osoittamassa "tota ja sit tota ja tota...". Jono takanani oli siinä vaiheessa jo aika pitkä. Meijänkin kylälle tuli nyt uuteen ostoskeskukseen Subway. Vois opetella belgijaa ja lähtee hämmentämään myyjää.Itsellä oli lounaaksi päivän subi
Jooh, ihan ok paikka tuo Subi on, tosin Belgiaksi en ole sitäkään kokeillutNo sehän onkin ihan eri asia kuin Hesen purilainen. Kerran olen käynyt tuommoisessa Subwayssa ja siinä olikin melkoisesti haastetta, kun olin ihan pihalla paikan systeemistä ja myyjän kanssa ei löytynyt yhteistä kieltä. Myyjä luetteli belgijaksi niitä lisukkeita ja kyseli mitäs laitetaan, no voi saatana enhän minä niistä mitään ymmärtänyt. Lopulta mä olin ite siellä tiskin takana osoittamassa "tota ja sit tota ja tota...". Jono takanani oli siinä vaiheessa jo aika pitkä. Meijänkin kylälle tuli nyt uuteen ostoskeskukseen Subway. Vois opetella belgijaa ja lähtee hämmentämään myyjää.
Liikaa vaihtoehtojaJooh, ihan ok paikka tuo Subi on, tosin Belgiaksi en ole sitäkään kokeillut
Sulta unohtui penot ja ketsupit :nope:Äsken syötyä, joten:
[off-topic]Paistettuja Hornet-broilerinsiipiä. Lisukkeena öljyssä paistettuja wok-vihanneksia currykastikkeessa ja currymaustettua riisiä.[/off-topic]
Sori. Kuvakin unohtu.Sulta unohtui penot ja ketsupit :nope:
Ei oo pahemmin täs kyläs vaihtoehtoi Hesen lisäksi. Kolme grilliä ton lisäks ja niistä Syöttis ehkä paras.