Syön parhaillaan II

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Koskaan sinappia laittanut siihen mutta poppamiehen myöskin vihreää jalapenokastiketta olen ja voin sanoa että TOIMII!
Pitikö sitä jalapenis kastiketta ny siihenki laittaa. Se on ruokiin tarkoitettu. Ruokiin. Ja mäkään en oo sinappia laittanu, siihen.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jospa kuittasi näläntunteen jäystämällä yhden useilla täytteillä täytetyn ohutlärpäkkeen ts. El Tortiljon.
Los Tortillokseen asetellaan luonnollisesti sibulirenkulos, tomatos, jauhe-lihaksia, kurkkutikkus, jalapenos, salads, tsatsikisoossia ja ruskeaa barbecuemöhnää.
Taitellaan ja haukataan isosti.

Joni

Well-known member
Elikkäs pitkäjyväistä riisiä ketsupilla maustettuna. Lihapyöryköitä niin Atrian salsapullina että myös HK:n muistaakseni 87% lihapitousuudella omaavia lihaisia pullia. Tuorekurkkua, yksinäinen, tomaatti, forssan kaalikurpitsa salaattia ja oman maan punaherukoita(marjoja) ja tottakai päällä sitten nuorelle kiihkeälle miehelle sopivaa punaista tulisuutta(Kukkosoosi). :)

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pizza Raxissa oli tänään illemmalla yksinomaan hirmuisia läskejä kahmimassa materiaa lautasilleens. Koska itse olen langanlaiha hernekeppi, haluan moralisoida moista tahdonvoiman löysyyttä vielä vähäsen. Noin.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Hieman hirven sisäfileetä. Mausteina suola, mustapippuri & kerma. Ei muuta. Pikku huikopala sunnuntaipäivän ratoksi.

Joni

Well-known member
Laatutason merilohta. Omegaa elimistöön.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Värkkäilin tuossa pizzan/tortillan sekoituksen jääkaapista löytyneistä eineistä. Osaa eineistä olen menneen viikon ajan kuljettanut mukanani jääkaapista toiseen. Ei tuo tekele nyt kovin pahaa ole, vaikka Vitasia-valmiskastikkeen makeus ei välttämättä sovikaan pizza-/tortillamaailmaan. Piti se kuintennii käyttää. Se kastike.

Illemmalla lissää. Huh!

burb

.
Miksi en kiinnittänyt eka katsannolla ollenkaan huomiotani Lasol-törppöön?