Upee marjapuuro. Kurski, sä oot mun idolli! :alppu:
Näin tosiaan tapahtui.Tänä iltana tulen syömään Variston Special -perhepizzaa. Täytteinä Herkkusieni, Katkarapu, Kinkku, Oliivi, Paprika, Parsa, Tonnikala, Valkosipuli.
Ompa hyvännäköinen omena. Onko Red Delicious?
tässä toikissa ensimmäisiä herkullisia kuvia.Ompa hyvännäköinen omena. Onko Red Delicious?
Ok.Upee marjapuuro. Kurski, sä oot mun idolli! :alppu:
Söitkö ihan kokonaan vai jätitkö muille myös? Miun nykymasuun ei mahtuisi enään sellanen edesNäin tosiaan tapahtui.
Noista valmiista hampurilaisista pari sanaa. Ehdottomasti paras setti löytyy Lidlistä. Siellä on pakastealtaassa hampurilaispihvejä. Ne heitetään jäisenä suoraan paistinpannulle (täsmälleen sama systeemi kuin hampurilaisravintoloissa, esim mäkkärissä). Pihviin ei tarvi laittaa muuta kuin ripaus suolaa pinnalle ja pippuria päälle.Pakko tunnustaa, että hampurilaisia ja ranskalaisia valmiista tavarasta. Ainoa oma tuote on remulade-kastike. Eli ensin tehdään tavallinen majoneesi munankeltuaisista, sitruunamehusta, dijonista, etikasta, valkopippurista ja tietenkin öljystä. Sitten pyöritetään sekaan silputtu sipuli ja suolakurkku. Toimii hamppareiden kanssa loistavasti :thumbup:
Jep. Itse käytän sämpylänä vanhoja sukkia.Sämpyläksi käy tietenkin mikä tahansa muukin.
Nyt on syöty loppuun, mä söin puolet ja porukat söi toisen puolen. Ens kerran tilaan pizzaa uudenvuoden aattona.Söitkö ihan kokonaan vai jätitkö muille myös? Miun nykymasuun ei mahtuisi enään sellanen edes
Sil välin niin pirusti kebabia! :ahem:Nyt on syöty loppuun, mä söin puolet ja porukat söi toisen puolen. Ens kerran tilaan pizzaa uudenvuoden aattona.
Voidaan ens viikolla kävästä safkaamassaSil välin niin pirusti kebabia! :ahem:
Se taitaa olla siinä hiukan omenan alapuolella :doubtful: :idea:.Ompa hyvännäköinen omena. Onko Red Delicious?
Vaikka Mutta vain joko kings corner, ananas pizzeria, eka kebab tai stadin kebab koska ne tiedän laadukkaiksi kebabmestoiksi. Ne variston pizzerian kebabit ei ollu niin tasokkaita kuin noilla on.Voidaan ens viikolla kävästä safkaamassa