Joni
Well-known member
Ei ollenkaan. Viattomia vaa pahoinpidellää ja kiristetään tapon uhalla.. Sekopäitä riittää pk-seudulla.Meneekö outlookista yhtään omaan piikkiin? Kysyn nyt silti vaikka lupasin etten utele.
Ei ollenkaan. Viattomia vaa pahoinpidellää ja kiristetään tapon uhalla.. Sekopäitä riittää pk-seudulla.Meneekö outlookista yhtään omaan piikkiin? Kysyn nyt silti vaikka lupasin etten utele.
Sitten poliisisetien juttusille etenkin jos on kiristyksestä kyse vai koijaatko?Ei ollenkaan. Viattomia vaa pahoinpidellää ja kiristetään tapon uhalla.. Sekopäitä riittää pk-seudulla.
On kaikki hoidossa jo aikaa sitten. Mut enempää tästä en ainakaa tänne viitti sanoa vaan kysy privalla jos haluat tietää lisää.Sitten poliisisetien juttusille etenkin jos on kiristyksestä kyse vai koijaatko?
Lie menettely ok jos Raaseri haastattelee sut privalla ja poustaa sitten koko tarinan tänne?On kaikki hoidossa jo aikaa sitten. Mut enempää tästä en ainakaa tänne viitti sanoa vaan kysy privalla jos haluat tietää lisää.
Olen niitä miehiä jotka ei privoja laita eteenpäin.Lie menettely ok jos Raaseri haastattelee sut privalla ja poustaa sitten koko tarinan tänne?
Niin siis sillä tässä lupaa kysyttiinkin.Olen niitä miehiä jotka ei privoja laita eteenpäin.
Anteeksi. Lahjoitan hyvityksenä sulle loput Hesekuponkini (3 jäljellä, salaatit), laita osoite privassa.Ottaakseni kantaa letunsyönnistäni alkaneeseen kiivaaseen väittelyyn, ilmoitan, että olen ammatiltani lihaksikas palomies ja olin menossa eilen yövuoroon. Kyseessä oli siis tavallaan aamupalani. Yövuorossa pelastin 67 lasta ja vanhusta, sykemittarin mukaan käveltyjä ja juostuja kilometrejä kertyi yli tuhat.
Silti pahoitin mieleni ja lähes koko työvuoron ajattelin, että olinko tehnyt väärin syödessäni niin myöhäiseen kellon aikaan. Tuleeko minusta nyt läski sika. Ainoastaan pelastamani kaunokaisen palkinnoksi antama romanttinen jörnintätuokio sai minut hetkeksi ajattelemaan muuta.
Toivottavasti asiaan tulee selvyys, ettei työni ala kärsimään, koska en uskalla enää aterioida kello kuuden jälkeen.
Hieno ammatti.Ottaakseni kantaa letunsyönnistäni alkaneeseen kiivaaseen väittelyyn, ilmoitan, että olen ammatiltani lihaksikas palomies ja olin menossa eilen yövuoroon. Kyseessä oli siis tavallaan aamupalani. Yövuorossa pelastin 67 lasta ja vanhusta, sykemittarin mukaan käveltyjä ja juostuja kilometrejä kertyi yli tuhat.
Silti pahoitin mieleni ja lähes koko työvuoron ajattelin, että olinko tehnyt väärin syödessäni niin myöhäiseen kellon aikaan. Tuleeko minusta nyt läski sika. Ainoastaan pelastamani kaunokaisen palkinnoksi antama romanttinen jörnintätuokio sai minut hetkeksi ajattelemaan muuta.
Toivottavasti asiaan tulee selvyys, ettei työni ala kärsimään, koska en uskalla enää aterioida kello kuuden jälkeen.
Näyttää ja kuulostaa kyllä hyvältä ja kesäiseltä...Ihan juuri nyt en syö mitään. Mutta melko lailla kohtsillään syön kuhafilettä grillistä kera haudutetun varhaisperunan & sipulin.
Tarkoittaako tämä siis sitä, että kyseessä ei ole ns. kampaamotasonjäätelö?Ihanaa laadukasta halpatuotemerkin jäätelöä:
![]()
Tottakai foorumin vapaan irkissä muunmuassa Kurski ja kumppanit mainosti vain Valion tuotteita kun mikään muu ei kelpaa ja ole laadukasta... Niinno sitä voi myös maksaa puolet vähemmän yhtä laadukkaasta tuottesta ;D