Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Örfil

Guest
Mulla on vähän sama mutta olen ajatellut vain olevani väärässä, koska kuulemma tulisesta ruoasta kuuluu tykätä ja sitä hehkuttaa.
Mutta saako silti tykätä tulisesta, vai onko pahasti tän kevään trendeistä out jos niin tekee?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto

Ihan pirun pieniä pusseja nää on. Ainakin jostain laivalta saa kunnon säkkejä, mistä kelpaa mättää nyrkillisiä kerralla suuhun. Tohon pussukkaan ei aikuisen koura mahdu. Vituttaa, kun saa jotain kolme karkkia vaan kerralla. Onneks jälkipalaks on Tyrkisk peber-lakuja. Ja juomana Palmaa.

Trullinkaasu

Well-known member
Syön banaania, itse asiassa pitkästä aikaa. Maistuu hyvältä. Banaanin syöntihän on sivistyneen kansalaisen merkki, muistakaa se.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
No huomenaamulla tulen sitten olemaan quadrupleetisti sivistynyt. Ehkä niin sivistynyt, että osaan kirjoittaa sanan quadrupleettinen oikein.

jjv

Arschloch
Syödä päräytettiin tossa isän kanssa kokonainen täytekakku. Kymmenen minuutin homma. Juhlistettiin isän nimipäivää...tammikuussahan ne oli.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Syön nyt pizzan, joka on ollut tarkoitus syödä viimeisen kolmen tunnin ajan, mutta uuniinlaitto "hieman" viivästyi, joskin tästä tulee nyt aivan liian pitkä virke, joten taidan lopettaa sen tähän.

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Syön nyt pizzan, joka on ollut tarkoitus syödä viimeisen kolmen tunnin ajan, mutta uuniinlaitto "hieman" viivästyi, joskin tästä tulee nyt aivan liian pitkä virke, joten taidan lopettaa sen tähän.
Mutta eihän virkkeesi ole lähimainkaan yhtä pitkä, kuin esimerkiksi Hartsa76:sen virkkeet, joissa kaikissa on vähintään viisi lausetta ja vähintään 40 sanaa, muttei siltikään kovin montaa virkettä, koska kaikki asiat on hyvä tiivistää yhteen virkkeeseen, niin ei tarvitse ylimääräisiä pisteitä ja isoja alkukirjaimia, joista on vain harmia, ja ne vaikeuttavat lukemista, kun tällainen yksi virke per postaus on ihan hyvä, niin viesti on selkeä ja hyvin luettava, toisinkuin postaukset, joissa on vähintään viisi virkettä, jotka sitten vain epäselventävät asiaa, joten postauksessa pitää olla vain yksi virke ja monta lausetta, ja pilkkuja pitää myös löytyä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Cola Viilis. Mielenkiintoinen uusi tuttavuus. Pakko kokeilla periaatteella "mikään näin hirvittävä ei kauaa markkinoilla pysy."

Tuoksu: kolan makuinen huulirasva
Ulkonäkö: maitoripulicocktail
Maku: Jotenkin mieleen tulee laimennettu Rio Cola. Pistävä colaisuus hallitsee jälkimakua. Itse asiassa jopa vähemmän paha kuin jotkut hedelmäiset makuviilit.
Yleisarvio: Tavallaan pettymys. Odotin jotakin tajunnanräjäyttävän hirveää, mutta lopputulos jää tasolle "no joo".
Aiotko ostaa uudelleen: En.

Näytä liitetiedosto 19753

Trullinkaasu

Well-known member
Päärynäpilttiä.

Muun makuiset piltit on oikeasti pahoja, niitä en suosittele ostamaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, mun lempiruoaksi paljastui pottumuusi, vaikken edes perunasta juurikaan pidä.

Lempiruokani on kala. Kalalajista ja valmistustavasta riippumatta, KALA!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rykäsin pari Reissumiestä, kera kimkum, Kippari-juuston ja paistetun munan.

Jälkkäriksi sitten 'avausmämmit'. Ihan hyvää oli tämä, kun en hirveästi mämmistä perusta. Perinteisille mämmälijöille ei välttämättä putoa niin hyvin.