Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Vaan mikäpä ettei?
Purkkihernis tekee tehtävänsä, eli piilottaa herniksen kaipuun ja nälänkin. Itse tehty hernis on toki kiva juttu mutta onhan siinä aivan saatanallinen odotusaika lioituksineen ja keittämisineen.
Pinistä en ole edes koskaan yrittänyt itse tehdä, en ole tutkaillut edes ohjeita. Liekö siinä vastaavia ajallisia vaatimuksia? Helpointa vain napata pakkaspinis kaupasta omaan pakastimeen ja käyttää se silloin kun siltä tuntuu.
Joskus on aikaa ja halua ja mahdollisuus duunata ruokaa ajan kanssa, joskus ei.
Komp.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vaan mikäpä ettei?
Purkkihernis tekee tehtävänsä, eli piilottaa herniksen kaipuun ja nälänkin. Itse tehty hernis on toki kiva juttu mutta onhan siinä aivan saatanallinen odotusaika lioituksineen ja keittämisineen.
Pinistä en ole edes koskaan yrittänyt itse tehdä, en ole tutkaillut edes ohjeita. Liekö siinä vastaavia ajallisia vaatimuksia? Helpointa vain napata pakkaspinis kaupasta omaan pakastimeen ja käyttää se silloin kun siltä tuntuu.
Joskus on aikaa ja halua ja mahdollisuus duunata ruokaa ajan kanssa, joskus ei.

Ja sitä paitsi SÄ joka et edes PÄÄKKIKSISTÄ tajua mitään voit pitää pääs kiinni. Älä ala neuvoo. Huora.
Kompoti komps

Sue_me

Well-known member
Keitothan ovat oikein hyviä monimuotoisine makuineen. Mielummin jotain hyvää keittoa kuin järsiä jotain pihviä.:ahem:
Viime viikonloppuna tuli Tallinnan kenttäruokailussa nautittua seljankaa.

On se vaan hyvää. Varsinkin paikallisen ruissarin kanssa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
LIDLin Frankfurtereita kera perunasalaatin ja sinapin.

Hyvää.
Toi LIDL:n grillimaisterin perunasalatti on aika perkeleesti parempaa höttöä kuin Atrian, Saarioisten tai Forssan vastaava tuote.
Perunat mukavan kokoisia ja koostumukseltaan just sopivia, eikä mitään herneen kokoisia raakoja nappuloita. Ja se tärkein, eli maku on ihan eri maailmasta. Paras valmisperunasalaatti ylivoimasesti.

Sue_me

Well-known member
Toi LIDL:n grillimaisterin perunasalatti on aika perkeleesti parempaa höttöä kuin Atrian, Saarioisten tai Forssan vastaava tuote.
Perunat mukavan kokoisia ja koostumukseltaan just sopivia, eikä mitään herneen kokoisia raakoja nappuloita. Ja se tärkein, eli maku on ihan eri maailmasta. Paras valmisperunasalaatti ylivoimasesti.
Nää oli ihan Koskikylän nappuloita, mutta kyllä se maku vaan jyräsi mainitsemiesi yli siltikin. Grillimaisteria seur. kerralla.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Pääkkiksiä.

Kyllä. Näitä nyt kävin ihan vasiten ostamassa suositusten saattelemana. Pussia oli lähes mahdoton saada auki mutta hampaita hyväksikäyttäen se lopulta onnistui ja sieltähän sitä maukasta mustaa nyt siirtyy oraaliini napakkaan tahtiin. Hyviä ovat, vaikkakaan eivät niin tujua salmiakkia kuin olen antanut itseni ymmärtää. Hyvä puoli on se, että sitko on juuri sopiva, ts, eivät jää hampaisiin kiinni mutta kuitenkin mäyssättävää riittää.

En ole muuten tainnut näitä koskaan aikaisemmin maistaakaan. Uudesta kokemuksesta siis jo sinällään thumbit uppiin.

Örfil

Guest
Pääkkiksiä.

Kyllä. Näitä nyt kävin ihan vasiten ostamassa suositusten saattelemana.
Hitsit, nyt on kanssa langettava ens kerralla. Pyörittelin vastaavaa pussia viimeksi Verkkiksessä pitkään käsissäni, mutta ostin sittenkin vaan Piratoksia salmiakkivarastoon.

Trullinkaasu

Well-known member
Syön nynnyjen kermaa eli päärynäpilttiä. Runsaasti C-vitamiinia, oikea terveyspommi. :rolleyes: