Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

DW

2009-2016
Siwasta tänään parasta ennen pvm:llä 11.2.(katsoin ostaessa 21.2.)haetut pari pkt ja sitten palautetut ja rahat takasin ja sen lisäksi ilmaiset 24.2.pvmllä olevat paketit. Ny mul on 800g ilmaista raejuustoa. Ei ole mitään rasvaton höttöpaskaa, vaan sopii Kic-kuuriinkin, joka on sama kuin Alpulla, mut käänteisenä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ai, no ei se sitten ollutkaan hyvää. Sori.
On se. Kunhan erilaisia laatuja kaloja paloina on paljon. Perattuna toki. Varsinkin turska tuo merellistä henkeä ja asiata maullaan syöntiin. Liemi toki tomaattipohjainen kera sipulin ja valkosipulin. Varmaan tiedossa on. Teillä. Sahramia ei saa unohtaa. Eik' appelsiinin kuoren aromia. Äyriäistä mielen ja syöjien kielen mukaan. Rouiellakin? Potkaisee. Se. Kaiken katteeksi tuoretta persiljaa maltilla. Nam.

Captain Howdy

Well-known member
En minä noista niin tiedä, vaimo se tykkää laittaa. Se on kyllä kiva se vaimo.

Sijainti
Katabolia
Ui saakeli, vieläkö noita tehdään?

Elin aikanaan puoli vuosikymmentä silkalla weetabixilla.
Kyllä tehdään, nykyään ne on hienostellen pakattu paperiseen kääröön. Vastaavaa tuotetta saa myös halpisversiona Rainbowina ja Pirkkana. Lidlissä ei ole näkynyt.

Sue_me

Well-known member
Kauppahallin vuodenaikaravintolan ranskalainen kalakeitto oli mainittu jossain Tampereen parhaaksi ruoka-annokseksi.
Täytyypä käydä joskus lusikoimassa.
Olen käynyt kauppahallilla tasan yhden kerran.

Pitää käydä useammin.

Joni

Well-known member
Naudan kokopaistia maustoliemikastikkeessa.

Joni

Well-known member
Kaiketi sulle ihan turhaa mitään selittää.
No se nyt on perus täällä foorumilla et selitetään ilman perusteluja.. luovuttamisen meininkiä. Mä vaadin aina yksityiskohtaisia perusteita asioille. Kaikki tyylillään.