Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Örfil

Guest
Onneksi ehdin syödä iltajäätelön ja banaanin ennen tuon kuvan katsomista.

Mikä tossa on päiväys? Rahat takas ja 100 uutta vanukasta tilalle!

burb

.
Uskookohan ne kaupassa valokuvan voimaan vai pitääkö mun roudata tuo koko törppö sinne reklamaatiotarkoituksessa.
Valita suoraan valmistajalle/maahantuojalle/whatever. Kuva sähköpostin liitteeksi. Ja valmistuspvm/tuotantokoodi mukaan.
Kauppa antaisi ehkä vain uuden vanukkaan tilalle, mutta v/m/w -taho saattaa palkita ruhtinaallisemmin, lahjakortilla tai jotain. Lisäksi tieto erheestä ei välttis tavoita valmistajaa jos jollekin kassaneidille/jäbälle kitisee asiasta.

burb

.
Tai voihan sitä vaikka ilmoittaa Iltalehteen, kunhan vain muistaa ilmoittaa järkyttyneensä.

Örfil

Guest
Oma kokemus valmistajalle valittamisesta on se että sain vitosen (1) lahjakortin, kun makkarapaketista puuttui yksi makkara.

Sinne riitti kuva + sähköposti pelkästään, ei tarttenut lähetellä makkaroita, etenkään sitä puuttuvaa tehtaalle.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Burb latelee huumorineuvoja siinä luulossa, että toimisin täysin päinvastoin mutta aionpaskin TEHDÄ TÄSMÄLLEEN BURBSAN NEUVOMALLA TAVALLA! Hähhähhähhää!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kuvan pitäisi riittää. Itse valitin muutama kuukausi sitten valmistajalle kokkelipiimästä mm. siksi, että purkki oli erittäin vajaa ja se oli kuin "kirnunhuuhtomisvettä" ja kokkelit puuttuivat lähes kokonaan. Mukaan liitin kuvan ja kerroin 'parasta ennen' päivämäärän. Valmistajan edustaja tunnusti ongelmia olleen ja sain hyvityksenä sen verran, että sillä sai kuusi (täyttä) purkkia kokkelipiimää.

jjv

Arschloch
Yhden kerran oon valmistajalle valittanut. Ikinä en vastausta viestiini saanut, vaikka oli kuvakin mukana. Ois pitäny soittaa Iltalehteen.

jjv

Arschloch
Ai siinä kävi silleen. No sitten joo.
Niin siis, jos minä olisin vanukastehtailija ja asiakkaani vanukkaasta löytyis sittisontiainen tai pörräslehmä niin pakkohan se ois moka myöntää. Mut jos asiakkaani vanukas olis homeessa niin kyllä sen jälleenmyyjän syyksi laittaisin enkä korvais mitään.

Muissa kuin kylmätuotteissa on tapana laittaa pikkuvauriot kuljetusliikkeen syyksi.

Mangelo

Well-known member
Kerran Prisma möi viileässä säilytettäviä palautusjuomia lämpimässä. Halpoja oli, ja minähän osti. Homeessa oli. En jaksanut palauttaa parin kymmenen kilometrin päähän vaan heitin roskiin.

Kaupoissa kyllä ärsyttää kun parikin päivää sitten oli jonoa niin joku nainen sanoi lapselleen että vie se jäätelö takaisin ja hae uusi, kun on sulanut. Sitten joku saa ostaa paskan sormissa sulatetun jäätelön. Paskoja uudelleen jäätyneitä jäätelöitä on kyllä tullut vastaan.