Zervuska Haidis
Well-known member
Maistatte väärin. Urvot.
Ihan kuin ilmetty Albert, mutta ilman korvakarvoja :ahem:Ai sä tykkäät.
Valita suoraan valmistajalle/maahantuojalle/whatever. Kuva sähköpostin liitteeksi. Ja valmistuspvm/tuotantokoodi mukaan.Uskookohan ne kaupassa valokuvan voimaan vai pitääkö mun roudata tuo koko törppö sinne reklamaatiotarkoituksessa.
Lokakuu -14.Mikä tossa on päiväys?
Uskoo, mutta toimita varmuuden vuoksi törppö maahantuojalle tavalla tai toisella. Törpöllä en tarkoita sinua enkä itseäni.Uskookohan ne kaupassa valokuvan voimaan vai pitääkö mun roudata tuo koko törppö sinne reklamaatiotarkoituksessa.
Ei o jälleenmyyjän virhe se kun elintarvikevalmistajan tuote on ihan moldia.Home sweet Lidl.
Jos jälleenmyyjä on katkaissut kylmäketjun?Ei o jälleenmyyjän virhe se kun elintarvikevalmistajan tuote on ihan moldia.
Ai siinä kävi silleen. No sitten joo.Jos jälleenmyyjä on katkaissut kylmäketjun?
Niin siis, jos minä olisin vanukastehtailija ja asiakkaani vanukkaasta löytyis sittisontiainen tai pörräslehmä niin pakkohan se ois moka myöntää. Mut jos asiakkaani vanukas olis homeessa niin kyllä sen jälleenmyyjän syyksi laittaisin enkä korvais mitään.Ai siinä kävi silleen. No sitten joo.